Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Kastet favorittskoene dine uten å spørre deg først? Han ville bare bli kvitt litt skrot sa han, og han vet ikke om de ble med i søppelposen eller ikke.. De var så gode og behagelige, og de eneste jeg klarte å bruke da jeg gikk høygravid i sommer, da jeg ikke trengte å knyte de. Var sandaler på en måte. Har ikke sett lignende i butikker på en stund heller.. Er jeg urimelig om jeg ber han betale for nye sko til meg?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hadde den barnslige drittungen i meg fått bestemme så hadde jeg kastet hans favorittsko og hans favorittjakke. Kalt han dust eller helst megadust! Nå får som regel den barnslige drittungen i meg ikke så ofte komme til ordet, så jeg hadde vel hevet meg over det, men sagt at jeg synes det er en lur ting at vi heretter spør hverandre før vi kaster den andres ting.
Lunapuna1985 Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg for min del hadde ikke bare bedt han betale nye sko for meg, jeg hadde KREVD det.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Først hadde jeg blitt sint, så hadde jeg blitt lei meg, og så hadde tullingen nok satt av en ettermiddag til skoshopping sammen med meg og selvsagt tatt regninga!
Gjest Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Først skrev jeg at jeg hadde kastet hans sko tilbakje, men når jeg tenker meg om så har jeg kastet hans hullete sokker, fillete undertøy og ihjelvaskede tskjorter fordi han ser ut som en boms i de... Han liker nok å se den pen og i hele sko:) han kjøper sikkert nye til deg om du spør...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Skjønner ikke helt poenget med at mannen betaler skoene, med mindre dere har separat økonomi da. Jeg hadde nok grått, sko er det verste jeg kjøper - og hvis jeg endelig finner noen jeg liker, bruker jeg til de faller fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå