*Stinemor* Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Lurer på når dere reier på senga? Jeg har såå lyst til å gjøre det nå, men er bare i uke 37. Er det for tidlig? :-P
gullegget Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Du kan jo gjøre det nå, også legge ett laken eller teppe over. Jeg har kjempe lyst til å gjøre det selv:) Er 37+4, men svigermor skal kjøpe madrass i gave og vi har ikke fått den ennå. Så jeg venter til vi får den:)
daimon Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Senga her er klar, med himmel, sengetøy på dyne osv - til og med lille bamsen hennes sitter å venter på å ønske henne velkommen hjem <3 jeg er i uke 38, men senga har vært klar ei uke allerede
2010 Mammaen Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Dette kan pappaen gjøre når vi er på klinikken. Evt kan vi gjøre det når vi venter på å reise. Her har vi ikke montert seng en gang, og jeg har ikke planer om å gjøre det før ut i neste uke - samt hente vuggen hos besteforeldrene. Er 37+2 i dag. Føler ikke noe hastverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå