Gå til innhold

jeg har kjøpt sånn baby safe feeder :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man ha oppi?

og skal alt fryses ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg frøs ingenting. brukte den stort sett til frukt. banan en hit, men ekkel å vaske.

Skrevet

hvordan vasker man den?

kan man kaste nettingen i vaskemaskinen?

er litt grønn på denne :P hehe

Skrevet

Ville holdt meg unna banan,den er jo så my alikevel.

Ja nettingen kan vel vaskes i oppvask maskinen.

Skrevet

Druer er vel heller ikke noe lurt å gi.....

og råe grønnsaker?

Skrevet

Druer funker fint. Det samme gjør eplebiter, mango, pære osv.

Skrevet

Du skal ikke gi babyen frosne ting, det kan få frostskader på og i munnen. Men om det er lindring for tennene du tenker på holder det lenge at det er kjøleskapskaldt.

Mine unger elsket druer, delte de i to og hadde i nettet. Brukte også mye pære, eple, melon, agurk, tomat osv, ingen begrensninger egentlig.

Gjest amandine
Skrevet

Nå blir jeg vel halshugget, gjerne, men synes dere ikke det er litt ekkelt å la ungene gnage på den plasten hele tiden? Er det ikke like greit å bare slippe dem løs på maten?

Skrevet

jeg bruker stort sett eple og pære til min jente... og vasker og skyller nettingen i kokende vann.

Skrevet

håndtaket et av plast ja, men er da en netting som frukten ligger oppi. ;)

Jeg er veldig glad for at jeg hadde babysafefeedern til mine små. de fikk smake det meste av frukt oppi der, men det var no pære som var favoritten, og melon og mango :)

Gjest amandine
Skrevet

Og nettingen er laget av? Og blir slitt etter gnaging, regner jeg med? Damen i butikken prøvde å selge meg med ekstra nettinger fordi de blir gnagd/spist/slitt, og jeg kan ikke forstå hvorfor jeg skal fore ungen med plast? Jeg bare lurer, altså, for jeg skjønner virkelig ikke poenget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...