Gå til innhold

Hvordan kjennes magen ut? Har dere fått noe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 4.nov med første og synes magen kjennes så merkelig ut.. Kan kun kjenne den om jeg ligger på magen og synes at noen ganger så kjenner jeg livmora skikkelig godt, andre ganger er den ikke der i det hele tatt.. kanskje jeg kjenner på feil organ...? den varierer mellom å være rett oppfor skambeinet og nesten helt opp til under navelen, men ligger skjevt til ene siden..

 

Nå er jeg spent på hvordan deres mager er! Gleder meg helt utrolig til magen kommer for fullt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

så spennende. Jeg venter også førstemann ca 6-9 november, og har prøvd å kjenne etter livmoren. Vet ikke helt hva man skal kjenne etter?

 

Hadde veldig matlyst i starten, så nå føler jeg meg bare tjukk. De fleste buksene er allerede trange i livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner livmoren godt når jeg ligger på ryggen, men synes det er veldig ubehagelig, så ligger lite på ryggen.

 

Jeg har jo mage allerede siden jeg venter to, men ikke så stor som jeg fryktet heldigvis.

 

Kjenner mye liv, så da er det ikke så farlig med magen..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen liker eg... Kjekt å høre kordan andre føler det!! :)

 

Sjøl skal eg ha første rundt 24.november. Merker ikkje så mye til det lille livet i magen endå, bortsett fra når eg strekker meg eller vasker håret. Då føles det som om det er litt mindre plass nederst i magen, nesten som en slags metthetsfølese. Merkelige greier! Gleder meg til spark og slag innenifra, så man VET det er liv i leiren! Og JA, det blir kjekt med stor mage... så slipper folk å lure på om du er gravid eller om du har lagt på deg! ;) Syns der er så fint med gravide damer! :) Gleder meg til å kjøpe mammabukse og tunika!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 14.uke (termin 2.november), og selv om jeg har sett gravid ut lenge synes jeg jo ikke helt at jeg har gravidmage ennå. Selv om den er kulreund og ser spent og fin ut når jeg er ute og går, så er den fremdeles myk å ta på. Nå er det første gang er er gravid, så jeg vet jo ikke helt hvordan dette skal være, men jeg innbiller meg liksom at den etterhvert skal kjennes hard å ta på...men denne uken er det forresten blitt ubehagelig å ligge på magen, så da kommer kanskje den ordentlige kulen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...