lin78 4herligebarn<3 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Spent på hvordan magen deres er nå, når dere er gravide på ny. Jeg tok selv bukplastikk i 2007,fjernet ca. 1 kg hud.. for jeg trodde ikke jeg skulle ha flere barn...men det ble det allikevel:)
cathoz Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Jo jeg har,i 2004! Er 38 uker og det går helt fint med magen! Ikke strammere enn de andre to gangene jeg har vert gravid men litt mindre i magemålene denne gangen siden jeg var oppstrammet;) Heller spent på hvordan den blir etterpå!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Jeg! I 2008 faktisk, jeg skulle ikke ha flere barn jeg heller, men så ble jeg smitta av venneflokken. Ser ikke ut som arret har blitt noe dratt, ikke noen strekkmerker ennå hvertfall, og jeg er dobbelt så liten som jeg var sist, magen er veldig stram og øm, men ser ut som arret klarer seg fint, spent og se hvordan magen ser ut etterpå. er forresten 8 dager fra term
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 27. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2010 Trodde nesten jeg var alene jeg,hehe.jeg og er kjempespent på hvordan jeg blir etterpå!!Håper huden trekker seg inn slik at jeg blir nesten like flat som før:) Jordmor sa til meg at magen ville kjennes mye strammere nå, men har ikke merket noe til det ennå(er i uke 32), og heller ikke fått noen nye strekkmerker "bank i bordet":)
monevj Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Her også. Bukplastikk okt. 2008. 36 uker nå. Kjenner at magen er noe øm og også hardere enn tidligere sv.skap. Litt ubehag rundt navelen. Ingen nye strekkmerker enda Blir spennende å se hvordan den ser ut etterpå ja... Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå