minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 har dei siste ukene hatt intense smerter innvendig i * frøkna* for å sei det på den måten.. har vore ein tur innom føden, dei tok ul å sjekka urin. ul viste at mini ligger med eine foten ner i 'åpningen*, urin viste 1% bakterie å 2 + i blod.. legen så sjekka meg meinte at det va ingen aen grunn te smertene en at eg va overvektig.. det føltes som et slag i tryne for å sei det sånn.. ja, eg vet eg har noen kg for masse på kroppen, men konne vel sagt det på ein litt aen måte ? eller..... han sa smertene kom te å gi seg bare eg fekk meg litt mer trenging,men fysioen meine at eg har såpass krafti bekkenløsning, at eg ska ta det litt me ro. har kje lov å støvsuge, vaske golver, henge opp klær eller ta utav oppvaskmaskinen.. her komme vel egenlti det eg lure på... kan legen konkludere med ein gang at all smerte kommer av overvekt,eller kan det faktisk verr at smerten komme av at mini ligger me foten ner, å komme h*n te å snu seg før termin ? huff... blei litt langt detta....
ღMadame_mim ღ Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Ærlig talt det synes jeg var drøyt sagt!!! Synes det av og til virker som at enkelte leger mener at alle plagene man har skyldes overvekt!! En "lege" jeg gikk til under svangerskapet som egentlig bare skulle foreta en helt vanlig ul presterte faktisk å være nær ved å skrive ut blodfortynnende til meg kun pga overvekt. Enda blodtrykk og absolut alt annet ved meg er normalt! Nå skriver du ikke hvor langt på vei du er, men jeg vil nok tro at smertene du har skyldtes denne foten som peker nedover og kanskje litt modning i tillegg. De siste ukene før termin gjorde det hvertfall ganske så vondt innvendig når vesla leet på hodet sitt, og jeg kan da tenke meg hvor vondt der er når det er en liten fot istedet som sparker og surrer der. Om babyen kommer til å snu seg er det jo ingen som vet, men sjansene blir jo mindre etterhvert som den vokser og får mindre plass. Dersom det viser seg at det begynner å bli kritisk for om babyen snur seg eller ikke vil du jo også få oppfølging og samtaler omkring hva dere når skal gjøre videre. Lykke til :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Huff, stakkars deg. Det var utrolig stygt sagt! De stikkingene oppi der har jeg hatt helt fra 1-tri. Har fått beskjed om at det ikke er noe farlig. Har hatt myyyye av det også. Mot slutten ville jeg tro det var modning. Det er det ikke hos meg da livmorhalsen er 4 cm (uke 29 nå og går ofte til sjekk pga konsiering og myyye harde kynnere) Ønsker deg god bedring og krysser fingrene for at bebien snur seg. Føler virkelig med deg. Trøstekæmme.
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 er 29 +4 ... håper virkelig mini snur seg.. ønsker ingen ks denne gang, siden eg endte opp me hks med nr 1..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå