STORMCIRCLE Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Er 34+5 i dag og har hørt egentlig hele svangerskapet, men spesielt siste 2 mnd... Opp 2 ganger om natta for å tisse?? Å bare vent.... Sliten og trøtt? Å bare vent! Føler du deg stor?? Å-hå bare vent du... Jeg venter og venter, det høres jo ut som det jeg opplever nå er jo ingenting...men hva kan jeg forvente fremover da? Kan ikke i min villeste fantasi forstå at det kan bli såååå mye verre enn "alle" skal ha det til.. Altså skjønner jo at det kan bli flere turer på do om natta, og at jeg blir større, men SÅÅÅÅ mye større liksom? Må flire litt av de som sier dette, men det er også påfallende mange som gjør det. Det skal sies at jeg er førstegangfødende og ikke spesielt stor, helt vanlig sikkert.. Men hvorfor skal andre "skremme" en med slike teite ting da? Liten utblåsning fra meg her...er det andre som har hørt det samme kanskje? Synes mange kommer med mye dumt å si når en er gravid altså..
2010 Mammaen Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Haha! ja, det er ikke lov å ikke føle seg tung, eller å ikke sove om natten! Jeg er 37 + 2 og sover fremdeles hele natten. Jeg har en mage som er ganske stor selvsagt (!), men jeg klarer å gå trapper, snu meg i sengen, kysse mannen min og ha sex i misjonærstillingen! Bare ikke hør på dem, det er ikke noe å bry seg om ;-) Min jordmor sa til meg at jeg kommer nok til å få en lett fødsel også, og da kommer folk hvertfall ikke til å tro på deg - og ikke ville diskutere med deg! Sånn er folk bare! Kose deg med at du har det så bra, og kos deg med babyen i magen! Jeg nyter det, og er overhodet ikke lei :.) Nok av de her inne som er så lei når de er 30 uker at de gjør hva som helst for å få ut ungen. Det er jo det som egentlig er patetisk!
STORMCIRCLE Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Hehe..så forfriskende å høre om deg Ja, jeg har hatt et overraskende fint svangerskap (en er jo kanskje forberedt på å få endel plager), har en fin struttemage og føler meg egentlig ganske ok. Men slik folk prater skulle en jo tro at en blir fullstendig handikappet siste måneden..
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Hehe, må flire litt... Er det 1 ting jeg har lært i løpet av mine leveår og sv.skap, så er det at kroppene til de forskjellige damene takler gravidtet veldig forskjellig! Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne si at jeg var i super form og alt det der.. Men er "bare" 32+0 merker at jeg begynner å bli svær og sliter skikkelig med ryggen(kan ikke snu meg i senga nesten). Det med ryggen var jeg igrunnen klar over kom til å komme, da jeg har hatt mye problemer med den, og de blir veldig forverret av gravidtet og kiloene som følger med. Vet du hva jeg synes når vi kommer så langt i gravidteten som nå? at vi skal på beste måte NYTE den:) føler du det i fin form, så NYT det! Jeg skal hvertfall prøve på beste måte å nyte, for snart er magen borte!
Corneliuss Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Ny tiden du... =O) Er på besøk fra 2. tri så vet ikke om det blir likt nå: men sist gang ble det bare bedre og bedre for min del. JEg hadde min beste måned i 9.mnd =O) Ingen er like som det skrives over her. =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå