Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Tror dere noen er interesert i å kjøpe det? Eventuelt få? Lurer på hva jeg skal gjøre med min som jeg ikke lenger bruker...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg har solgt både elektrisk og manuell pumpe på finn. Ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Hva selges elektrisk pumpe for brukt da sånn ca?
Gjest Nabaat Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg solgte min for 700.. Betalte 1299..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Jeg solgte min elektriske for 600 kr. Den kostet ca. 1300 ny og var veldig lite brukt. Avent ISIS iQ Uno elektrisk brystpumpe Kjøpte den i håp om å få opp produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå