Gjest Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Det er enda et par mnd til jenta mi fyller 1år - men har allerede tenkt på hvordan den skal feires. Vil gjerne høre om hvordan dere markerte dagen da jeg er ganske grønn når det kommer til barnebursdager. takker for alle svar jeg kan få
erteposen + 4 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Vi har ikke familie i nærheten, og inviterte det nærmeste venneparet vårt som har barn på samme alder. Vi serverte vanlig mat, ikke barneselskap mat, som 1-åringen liker godt og laget en bursdageskake. Denne gangen er vi hos besteforeldrene, og da inviteres alle som vil til grilling og is. Med nr 2 hadde jeg en bim gjeng på besøk, og vi feira 1-årsdagene til alle samtidig. Morsomt og slitsom.
mamsen=) Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Vi inviterte besteforeldre og oldeforeldre på selve dagen til kaffe og kaker. Lagde prinsessemuffins, bløtkake og oppkuttet frukt med vaniljesaus. Alle fikk krone og pappfat med prinsesser på noen dager etter kom noen venner av oss med barn på pølse og kake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå