Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Grrrr....kom inn tidligere i dag, men ikke nå.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Her jg ikke hatt problemer i dag ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Er inne jeg, og har forsåvidt vært innlogget hele dagen, har ikke merket noen problemer.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Ikke noe problemer her ;-) Da facebook var nede her om dagen byttet jeg bare fra firefox til internet explorer og da funka det... Rart ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Jeg var inn tildigere i dag, men kommer ikke inn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå