Gå til innhold

I hvilken uke la deres barn seg ned med hodet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste uka synes jeg gutten min har lagt med hodet ned stort sett hele tiden og er nå i min 29 uke. Han sparker opp i ribbeina mine mer og mer. For et par uker siden lå han mye i tverrleie. Er det stor sjanse for at han begynner å snu seg ned for godt nå da siden han ligger mye i den stillingen?

Og er det stor sjanse for at hodet vil feste seg når jeg er 3-gangs? Er 13 år siden forige fødsel og med de 2 andre festet hodet seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her var det seteleie frem til uke 34. da la hun seg endelig med hodet ned.

Skrevet

Jeg er ikke 100% sikker, men det føles som hun ligger med hodet ned.. Og det har hun vel gjort siden jeg var i uke 28/29..

Sønnen min la seg også tidlig med hodet ned, og ble der til jeg fødte..

Skrevet

Tusen takk for svar jenter. Satse på det blir hodeleie denne gangen og siden han liker seg godt opp-ned hehe.

Skrevet

kjente andre bevegelser rundt uke 31, og fikk bekreftet at hun var snudd på kontroll i uke 32.

Skrevet

min kar har ligget med hode ned siden uke 25 tror jeg.. er iallefall det jordmor har skrevet på jornal kortet mitt:)

men de kan jo snus eg helt frem til slutten nesten så man vet jo aldri...

du regnes vell egentlig som førstegangs fødene siden det er så lenge siden forje fødsel:)

Skrevet

Tusen takk for svar. Etter en uke i hodeleie nå ligger han å sparker meg for harde livet nedi blæra så er nok ikke riktig klar for å ligge ned riktig enda. Skikkelig ubehagelig med de sparka ned der.

Huff ja grysom, blir som førstegangs igjen...... Håper bare jeg ikke revner så mye som det jeg gjorde for 16 år siden uææææ. Revnet ikke m nr 2.

Skrevet

Jeg er i uke 32 nå, og hun ligger heldigvis med hodet ned :) Håper det forblir sånn...

Skrevet

Det gjør hun helt sikkert. Er kun i uke 29 så er anda tid heldigvis!

Skrevet

Lille i magen her har ligget med hodet ned siden uke 24. Var på ny ul i uke 26 og da lå hun så langt nede at de tvilte sterkt på at hun ville snu seg noe mer og det har hun ikke gjort heller. Presser masse i underlivet og det føles som om hun kommer ut når jeg er på do :P

Men du har gooood til enda:):) Heldigvis. vet om flere som har snudd seg etter uke 35:)

Skrevet

Ja det har jeg. Lurte egentlig bare på om det var tidlig at barnet snudde seg fra uke 26/27 og ble liggende slik frem til fødselen. Merker lillegutt igjen har snudd seg med hodet ned så regner med han kommer til å snu seg for godt snart. Koselig å se deg igjen Sommerspire! klem

Skrevet

Hei. Tror min lille har ligget opp/ned lenge, uten at hodet har festet seg ennå (ihvertfall ikke på kontrollen i uke 31). Jeg merker ihvertfall harde og til tider vonde spark i ribbeina ved brystet..:)

Husker ikke når det er vanlig at hodet fester seg. Dette er min tredjemann og leste vel noe et sted om at førstemann fester seg tidligere enn de neste??

Skrevet

snudde seg med hodet ned da jeg var akkurat 36 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...