Gå til innhold

Jeg har sååå lyst på brystoperasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter bigtime med selvtillit for tiden. Jeg har slanka meg (10kg) og etter amming av 2 barn er den ene puppen større enn den andre, veldig mye større også. Pluss dem er veldig "pløsette". Er nesten bare skinn igjen.

Meeeen.... så var det pengene da... BUHU!

Hvor mye koster en slik operasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra 28.000-32.000 hos de anerkjente klinikkene.

Skrevet

jeg betate 22-23000 på pilestredet i oslo for snart 3 år siden, veeldig fornøyd,

Kirurgen min sa "om du gjør dette for selvtillitten, så hjelper det ikke", men joda, det hjalp som bare det, endelig muligheter til å ha former, og utringende topper, om jeg vil.

Men, mye vil ha mer, fander vil ha fler :)

Skrevet

Ja, nå har jeg trena masse og gått ned til min perfekte vekt, men puppene står jo IKKE i stil med kroppen. Klær sitter ikke fint. de er alt for små. Det hadde garanert hjulpet på selvtilliten min!

Jeg bor i Stavanger. Får høre med noen her da, hva dem tar. Takk for svar!

HI

Skrevet

Jeg at flertall av damer med og uten innlegg vil ha større, nettopp av den grunnen at man venner seg til det man har.

Jeg hadde ingenting før jeg opererte. Jeg ville ha i 280 gram, for det var helt grei str, men kirurgen anbefalte meg 300, også fordi de aller feste angrer på at de ikke tok "Litt" mere enn det de valgte.

Når operasjonen var over å jeg kunne se de hjemme for første gang ble jeg helt ifra meg, synes de var helt forferdelg store og angret som bare det. Men etter noe mnd var jeg fornøyd, for de var bare hovne, til det dobel av hva dem nå er. Hehe. Nå er jeg vant med dem, og kunne tenkt meg mere, men jeg vet at det holder i massevis, det ser naturlig ut, og kjennes bra ut. om jeg begynner ta i mere nå vil det ikke være særlig pent lenger, tror jeg.

Så lenge jeg får til en kløft under en pen kjole så er jeg mere enn fornøyd :)

Skrevet

En venninne av meg tok i sist uke. 30 000. betalte hun. stavanger en plass, vet ikke hvor hun gjorde det.

jeg skal også fikse på de nå når jeg er ferdig med amming. får 29 000 igjen på skatten så bruker de pengene tenkte jeg :D

Skrevet

Her ble det ikke mye igjen på skatten. Får kanskje råd til bussen ut til første konsultasjonstime. ( HAHA)

Håper jeg kan føle meg litt kvinne igjen en gang :) Må spare masse masse å da!

HI

Skrevet

30.000 var mye penger. Men ikke sjokkerende. det koster masse. Men jeg vil si det er verdt det. Jeg hadde tenke periode på 2 år før jeg tok de for å vøre helt siker, nå går jeg gravid, og er veldig nyskerrig på hvordan de blir seende ut etter fødsel og amming, men sett at det gjør ikke store forskjellen hos bekjente, så får håpe jeg like heldig :)

Jeg tok hos plastikkirurgene.no forresten.

Husk bare å ta UNDER muskler og kjertler, da kan du fortsatt amme om det skal komme barn i ettertid, samt at det ser mere naturlig ut, da får du ikke den skarpe silikonkanten ( Som noen ønsker å få såklart).

Skrevet

Jeg hadde innlegg på 245 lagt framfor muskel. De ble hengete etter graviditeten. Kunne fint ha ammet, men gjorde det ikke av diverse grunner. Jeg valgte å operere inn større innlegg for å fylle de opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...