chill+enda en til Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 og oppnådd gode resultater? Har sånn smått begynt å planlegge hvordan jeg skal legge opp løpet når jeg kan trene igjen etter fødselen. Vurderer å spare meg pengene på treningssenteret, og heller trene hjemme mens babyen sover og de to andre er i barnehagen
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Holder på nå. Er bare kommet til dag 6 på Level 1, men er allerede i bedre form. Har gått ned ca. 1,5kg men målene er fortsatt de samme. Kanskje fordi jeg har bygg opp litt muskler? Føler ihvertfall at kroppen er strammere Jeg trener hver dag når snuppa sover. Tar jo bare 25min, så får tid til å dusje etterpå også Fordi du blir SVETT!! Men det er ganske tungt, så vil anbefale deg å vente ihvertfall 6uker etter fødselen
strikkemor til 2... Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 hvor er denne dvd`en å få kjøpt?
chill+enda en til Skrevet 26. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2010 Takk for svar, bør vel prøves ut :-) Noen fler med erfaringer, og eventuelt anelse om hvor man kan få kjøpt dvd?
signe maten Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg har ikke prøvd - men jeg har bestilt dvden på play.com til 5,99 pund Er spent på om det er noe jeg kommer til å fullføre, eller om den kommer til å stå fint i dvdhylla sammen med de andre dvdene
Mammapudding Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Jeg begynte på fredag, så er bare på dag 4 på level 1, det er god trening, blir svett og det er gøy Merker ikke noe forskjell på kroppen enda, men syns ikke det var så tungt i dag som dag 1. Og så hadde jeg vanvittig gangsperre dag 2 og dag 3, ikke så mye i dag:) Lastet den ned fra thepiratebay.org. Har desverre ikke vekter og heller ikke råd til å kjøpe vekter, så bruker to små brusflasker fylt med vann..og det er for lett, så om noen har andre tips til hva jeg kan lage vekter av..kom med dem
Musemor med tre søte små Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Jeg kjøpte den på play.com, og en slik vektkoffert på xxl. DVD'n kostet 5,99 £ og kofferten kr 249,- Har ikke begynt enda, men kommer til å gjøre det en gang i løpet av uken. Mannen har en (u)vane å bruke alt for lang tid med kveldsstellet på guttungen, så jeg tenkte å trene mens han tok det.
Nutta25 Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Jeg prøvde for første gang på torsdag. Var gøy og blei svett ja ;0) Men jeg fikk totalt gangsperre fredag og lørdag. Hadde jo tenkt til å trene fredag også men jeg greide jo knapt å gå over gulvet... Er det normalt å bli så støl? Og blir man det hver gang? Da kommer jeg til å slite..hehe!!
Musemor med tre søte små Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 play.com er engelsk så det er samme sone.
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Jeg har heller ikke vekter, så bruker to bonaqua flasker fylt med vann (halvlitersflasker). Går helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå