Gå til innhold

Noen som har prøvd seg på 30 days shred,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og oppnådd gode resultater? Har sånn smått begynt å planlegge hvordan jeg skal legge opp løpet når jeg kan trene igjen etter fødselen.

Vurderer å spare meg pengene på treningssenteret, og heller trene hjemme mens babyen sover og de to andre er i barnehagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på nå. Er bare kommet til dag 6 på Level 1, men er allerede i bedre form.

Har gått ned ca. 1,5kg men målene er fortsatt de samme. Kanskje fordi jeg har bygg opp litt muskler?

Føler ihvertfall at kroppen er strammere :D

Jeg trener hver dag når snuppa sover. Tar jo bare 25min, så får tid til å dusje etterpå også :D Fordi du blir SVETT!!

Men det er ganske tungt, så vil anbefale deg å vente ihvertfall 6uker etter fødselen :)

Skrevet

hvor er denne dvd`en å få kjøpt?

Skrevet

Takk for svar, bør vel prøves ut :-)

Noen fler med erfaringer, og eventuelt anelse om hvor man kan få kjøpt dvd?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd - men jeg har bestilt dvden på play.com til 5,99 pund :)

Er spent på om det er noe jeg kommer til å fullføre, eller om den kommer til å stå fint i dvdhylla sammen med de andre dvdene ;)

Skrevet

Jeg begynte på fredag, så er bare på dag 4 på level 1, det er god trening, blir svett og det er gøy :) Merker ikke noe forskjell på kroppen enda, men syns ikke det var så tungt i dag som dag 1. Og så hadde jeg vanvittig gangsperre dag 2 og dag 3, ikke så mye i dag:) Lastet den ned fra thepiratebay.org. Har desverre ikke vekter og heller ikke råd til å kjøpe vekter, så bruker to små brusflasker fylt med vann..og det er for lett, så om noen har andre tips til hva jeg kan lage vekter av..kom med dem :)

Skrevet

Jeg kjøpte den på play.com, og en slik vektkoffert på xxl.

DVD'n kostet 5,99 £ og kofferten kr 249,-

Har ikke begynt enda, men kommer til å gjøre det en gang i løpet av uken.

Mannen har en (u)vane å bruke alt for lang tid med kveldsstellet på guttungen, så jeg tenkte å trene mens han tok det.

Skrevet

Samme sone på den dvden som i norge da?

Skrevet

Jeg prøvde for første gang på torsdag. Var gøy og blei svett ja ;0)

Men jeg fikk totalt gangsperre fredag og lørdag. Hadde jo tenkt til å trene fredag også men jeg greide jo knapt å gå over gulvet... Er det normalt å bli så støl? Og blir man det hver gang? Da kommer jeg til å slite..hehe!!

Skrevet

play.com er engelsk så det er samme sone.

Skrevet

Jeg har heller ikke vekter, så bruker to bonaqua flasker fylt med vann (halvlitersflasker).

Går helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...