Gå til innhold

17 uker og er fremdeles kvalm og spyr


MammaLinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også!! Er snart 18 uker, og begynner å bli skikkelig lei av å være kvalm.. Kaster ikke opp hver dag lenger, men er konstant uggen:(

 

Trøster meg med at det kommer jo noe godt ut av det til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojess.. Fremdeles kvalm og spyr! Var dette i hele mitt forje svangerskap. Legen min sa at det er en sannsynlighet for at det vil vare hele dette også, da jeg ofte ble kvalm rundt mensen tider når jeg ikke var gravid. Dermed er jeg bare en person som "blir lettere kvalm".. Grrrrrrr.. Menmen, vi får noe fantastisk ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her å...:( 17 uker jeg også. vært sykmeldt hele tia pga konstant kvalme jeg. faktisk bare spydd en gang da, men formen e absolutt ikke bra altså... jeg også ble veldig kvalm når jeg skulle ha mensen før jeg ble gravid nå, så jeg er vel mer tander på det området jeg også. er dere sykmeldt alle dere også?

 

venter nr 2 jeg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, er 17uker på vei her å å nettop kommet ut av badet etter å ha kasete opp. er såååååååååå lei nå. trodde spyinga hadde gitt seg sånn at jeg bare var kvalm, men nei da.

 

håper vi alle blir bedre snart for det tærer skikkelig på!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 uker på vei og helt sinnsykt kvalm enda.... har aldri vært så kvalm noen gang.... dette er min nr 2, og sist gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt....

GUUUD jeg håper kvalmeperioden er over snart så jeg kan begynne å nyte graviditeten her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... Er dere i jobb? Jeg er 50% SM, og selv da er det et slit å være på jobb. Nå i helgen har jeg ikke orket å gjøre noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...