Gå til innhold

Jiiipppiiii!!!! 2 cm åpning! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fire dager over termin, hadde time på sykehuset nå for eventuelt å sette i gang pga stoooore bekkenplager. Jeg kommer ikke til å settes i gang, men jeg har to cm åpning så jeg er i sluttfasen, da er det bare å holde ut!!!

Vet ikke helt, men jeg ble veldig glad over å høre det ;)

Lykke til videre alle sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å ødelegge :) men jeg hadde 4 cm åpning for 9 dager siden..er idag 9 dager over termin :(

Skrevet

Så kjekt =)

Det er helt supert å få høre på kontroll at vi er modne å avflatet og har åpning :)

Fikk selv denne beskjeden for 3 uker siden , sitter her enda å bare venter på fødsel , så det at jordmor lege sier i løpet av helga har du "født" det hører jeg ikke på lengre , tar jo motet i fra oss .

Håper du snart går i ødsel å ha masse lykke til , uansett har du ikke lenge ijenn nå .

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg 3 cm åpning i 2 uker :-) MEN du har aldri vært nærmere enn du er nå, dette er spennende :-))Nå er han/hun rett rundt hjørnet! Lykke til!

Skrevet

Ikke for å være frekk, men gjett om dere ødela dagen min!!! Jeg ble så glad over å høre det fra legen idag, men nå mistet jeg motet helt alså :(

Skrevet

Forstår godt det ja.. kan hive inn at jeg fødte 24 timer etter 3 cm åpning.. og selve fødselen/ riene startet først seks timer før lilemann ble født, så ikke mist motet:) Uansett, så er du igang da, så får det vel ta den tiden det trenger! Masse lykke til:)

Skrevet

Sjønner godt det tar motet ifra deg. Fikk selv vite på fredag at jeg har 2cm åpning, idag er jeg 2 dager over terminen. Men jeg holder motet oppe med å tenke på det at hver gang det stikker i underlivet åpner jeg meg kanskje litt til, og før jeg vet orde av det er lille gutt til værden:D Jeg gikk helle forje uke å hadde virkelig lyst til å ha gutten ut. Nå syns jeg det bare er fint å gå på overtid, tenker for hver dag at det skader jo ikke om han blir der en dag til:) Men når jeg kommer til mandag neste uke tenker jeg panikken vil begynne å komme. Min frykt er å bli satt igang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...