Minimo <3 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Sikkert noen som allerede har spurt! Men meg og min mann funderte på dette igår natt. Spurte han hva han syns var ulempen når jeg var gravid! Ingenting sa han, annet ann at han ikke får gå ut å feste de 3 siste månedene før fødselen Jeg kom på masse * Jeg har fått en tørr flekk midt i pannen, som det snør hud av etter dusjing! uansett hvor mye jeg smører er den der.. gjemmer den bak luggen * Håret mitt er skikkelig ekkelt blitt Tar meg en dusj om morgenen, så når jeg kommer til kvelden, så kjennes det ut som om jeg ikke har dusjet på flere dager, og det er skikkelig tørt * Jeg klarer ikke barbere meg noen andre steder enn under armen!!! Pinlig når badesesongen kommer * Blør masse fra tannkjøttet når jeg pusser tennene * Er fullstendig HEKTA på Oboy med litt melk * Lekasje Masse lekasje * Søvnmangel! Og veldig vonde drømmer! * Hetetoktene er begynt å ta meg! * Vekten min virket plutselig ikke idag * BEKKENLØSNING! * Kynnere * Tåfis :/ Må nesten le litt av meg selv her jeg sitter! No kom jeg jaggu ikke på mer! Flere som sliter med dette?
IVFlykke?? Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg er særdeles hardt rammet av den alvorligste av dem alle. Utålmodighet!!!!!!! Det kan vel tenkes at det burde komme på dinliste også???:-P Uke: 38......
Gjest Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Off, det er hardt å være i siste trimester....Jeg har bekkenvondter, halsbrann, får ikke barbert, tørr hud over det hele, hovne hender og føtter og påfølgende dovne hender og føtter, pustevansker, unge som sparker HARDT oppover, går på do fire ganger i timen, åreknuter både på bena og kjønnsleppene, 2 underlivsproblemer jeg ikke vil navngi og er trøøøøøttt...Men ellers er det helt ok altså.... Gleder meg veldig til jeg er ferdig:)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Hei! Eneste plagene jeg har er: *hovne hender *kynnere *ondt i hoftene mine (men det er etter jeg har arbeidet i hagen evnt vasket hus) *humørsvingninger (kan bare sette meg ned å gråte masse) *så er jeg veeldig trøtt da!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Hei, her er mine: Mye uvi, hard mage og hemoroider Bekkenløsning Masse harde kynnere litt vann i beina+ opp 10 kg=tungt å stå Problemer med barbering av bein og underliv+ kle på meg. Utålmodig hehe. Mye tissing om natta som fører til lite søvn.
SpongeBob Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Halsbrann Ikke fått hemoroider ennå, men de kommer vel... Sykt rastløse bein om kvelden Begynner å bli hoven i leggene Teller de sinnsykt stygge støttestrømpene jeg bruker mot de to sistnevnte som "gravidplager"? Halsbrann Kort lunte Sover elendig om natten Drømmer vanvittig sære ting for tiden, i morges involverte drømmene mine en ekskjæreste, en klassevenninne fra 9.klasse og lekkasje i kjelleren... Null lyst på sjokolade Halsbrann Trøtt... Hm, takk, godt å få syte litt andre steder enn til mannen min!
snart-mamma-igjen Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Hei folkens, artig tråd Jeg skjønner jeg bare har noen SMÅplager i forhold til dere andre: Vondt i korsryggen og bekkenet (jobber i 100 % sittestilling...) Halsbrann - takk Gud for melk!! Leggkramper - bedre siden jeg begynte med magnesium Veldig sliten og trøtt Forstoppelse - daglig inntak av svisker er redningen Stadig småsulten Harde spark og dytting i magen, men det er jo betryggende da! Barberer underlivet i blinde Er bare i uke 34... og sååå utålmodig. 50 dager igjen!!!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Huff...ja det ærnte morro med 9 dager til termin gett...men snart ferdi da. - bekkenløsning fra hell - halsbrann som kjennes ut som skal sprenge halsen min i filler - UVI - sliten - svimmel - kvalm, sliter veldig med mat - vonde kynnere - masse maserier - strikkepinner oppi kråka følelse - tålmodighetsproblemer - mannevonde hormontroll - klør i underlivet ( finner ikke noe feil, bare klør!!!!) - tørr og jævlig hud, og henda sprekker opp hele tia. - takler ikke nærhet fra kællen, blir kvalm av at han kysser meg osv ( stakkars gutten min, han er jo bare snill og vakker) bare syter og klager vettu...haha... noe positivt da: - klarer fortsatt barbere meg - håret har blitt dobbelt så tykt, glansfult og lengre - ingen kviser ( ikke at jeg egentlig har hatt noen prob med det) - Flott slankekur! Gått ned 15 kg i meg selv!!!!! SJOHO! - Får stadig komplimanger om hvor flott og vakker og sexy jeg er=) Men det beste av alt:
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 JEG ER SNART FERDIG!!!!!! men det fikk jeg ikke med i forrige innlegg, for datan min mente jeg måtte lagre først tydeligvis....
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Nå er jeg "bare" i uke 32, men jeg synes ikke det er så mange plager å klage over så langt. Liker ikke de 12 kg jeg har lagt på meg, eller appelsinhuden på rumpa, men det går seg vel til etter fødsel. Hvorfor får ikke mennene deres ha et sosialt liv med en fest i ny og ne? I helgen gikk jeg Skarverennet, og mannen var på et 35-årslag. Er vel ikke noe galt i leve litt? Så går kanskje tida raskere også ;-)
kilamor Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 har ikke fått noen forandringer ennå bortsett for att eg er veldig kåt hele tiden,
Gjest Sharazi Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 Jeg har hatt et ganske bra svangerskap, bortsett fra at jeg lå og sov de første 4 mnd! Jeg var i full jobb, men var null sosial etter jobb. Men nå har jeg kommet meg ut av (vinter)dvalen og jobber 50%. Jeg har nemlig fått en låsning i bekkenet og hvis jeg unngår alt ekstra stress, går det bra!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 26. april 2010 #13 Skrevet 26. april 2010 leeeer av at du har klart å skrive halsbrann 3 ganger, spongebob! Men på en annen side, det er noe så inni hampen irriterende å ha! så da er den verdt å bli nevnt 3 ganger;) Hos meg er det: *halsbrann *kvalm pga presset opp under brystet *"sår" i magen der baby presser som mest *tisser mye, mest på dagen, men også litt om natten *vondt i korsrygg, halebein, hofte +isjassmerter *trøtt, Trøtt, TRØTT! *enormt hormonell, griner for ingenting *blir svimmel av å ta på meg skoa *ser allerede ikke hvor jeg bareberer, når jeg skal prøve å barbere meg nedentil. Stønn.. *mye kynnere som er så heftige at mannen blir helt nervøs:P (jeg beroliger ham da altså.. men de er jo litt slitsomme å få sånn uansett)
SpongeBob Skrevet 27. april 2010 #14 Skrevet 27. april 2010 Det er en grunn til at halsbrann står flere ganger, ja...
Pixie Power Skrevet 27. april 2010 #15 Skrevet 27. april 2010 *Mye kvalm og trøtt, trøtt, trøtt (fortsatt). *Sliter veeeldig med å få i meg mat. *Tisser ørten ganger om natten, men våkner likevel før 7 og må stå opp. *Har nylig begynt å få skikkelig vondt ved nederste ribben, og det kan holde meg våken om natten. *Halsbrann inimellom, men heldigvis ikke så ofte. *Dårlig samvittighet overfor eldste fordi jeg orker så lite :-/ *Glemsk og surrete *"Hull i hendene" og klønete! Mister alt, og det er sååå tungt å plukke det opp igjen! Egentlig ikke så mye, men kvalmen og mangelen på energi gjør jo at almenntilstanden føles ganske skitt :-/ Ihvertfall når det har vært slik siden starten.
Pixie Power Skrevet 27. april 2010 #16 Skrevet 27. april 2010 Kom på en ting til: jeg er egentlig ikke noe særlig hormonell, har mitt vanlige "lynne", men reklamer på tv og radio irriterer meg hinsides det jeg trodde var mulig, hehe Enkelte låter og stemmer får meg til å frese mens jeg kaster meg over mute-knappen på fjernkontrollen. Vanligivis bare blokker jeg ut reklamepausene, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå