Gå til innhold

uggen og slapp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

heisann! noen andre som føler seg uggen, kvalm og slapp for tiden? kan det være magen som er såpass høyt oppe at den presser på div organer? ganske kjipt, har vært i super form veldig lenge nå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i denne ja! Har hatt problemer med bekken en stund men ellers hatt mye energi og vært i fin form. De siste ukene, og den siste uken spesielt har jeg begynt å føle meg uggen. Veldig ofte slapp på ettermiddagstid og har hendt at jeg rett og slett har blitt svimmel og uvel etter middag. Har vært veldig mye mas med studier og mye annet i det siste, så det er vel kanskje kroppens måte å si at det er på tide å ta det litt mer med ro.. Ikke at jeg har tid til det men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jepp, kjenner igjen denne. Har hatt få plager til nå og følt meg pigg.

Er 34 + 4 nå og har siden uke 33 vært veldig trøtt etter jobb o.l. jobber 6 timer og sover 3 timer. Har en del vann i beina som gjør at jeg ikke orker å sitte/stå over lengre perioder og med min jobb må jeg nettopp det, så kan være defor. Men ellers merker jeg at jeg ikke kan dure på som vanlig med alle mulige sysler. Gleder meg til permisjonen starter, så jeg får hvile skikkelig ut og kose meg frem til fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg har gått å brygget på noe en stund nå, men vet ikke om det er en forkjølelse eller om det er svangerskapsrelatert. Jeg har kjempelite engergi, er tung i hodet, har følt meg litt kvalm og uggen som du sier... er tett i nesa, men tror kanksje det er allergi...

 

Er høygravid i morgen, så kanksje det bare er sånn det skal være de siste ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har til og med kastet litt opp igjen. Har ikke gjort det siden femte måned...

Slapp, tett nese, og nå siste uken litt generelt pustebesvær. Føles som om han sparker til ribbena av og til og.

Jaja, koselig å kjenne aktivitet hvertfall:)

Ikke lenge til fødsel nå:) Uke 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha også blitt kvalm igjen, kom plutselig på mandag. ALT er tungt. Magen har sunket, men fortsatt litt tungt å puste. Veldig øm nederst i magen og baki ryggen. 37+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...