M@msen Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Har jo vært inne her å sniki litt da... MÅ jo det, har liksom vært klar for å ta fatt på det siste trimesteret en stund nå... Det er litt vemodig også, siste svangerskapet... Har jo to flotte gutter fra før og venter nå gutt nr 3, så tenker jeg vi sier stopp:) Men nydelig tid vi går i møte:) slipper å ha på så mye klær, og ikke minst sandaler så man slipper å bøye seg for å få de på...
ca lykkelig Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hei hei:) Er også begynt på siste trimester - og er veldig fornøyd med det. Har termin 7. juli, og UL sa at vi venter ei jente. Har to gutter fra før, så blir spennede om UL er riktig. Er stopp her også etter 3 stk. Er enig i at vi går ei fin tid i møte. Men bor i nord, og er fremdeles lite som minner om sol og sommer. Hvordan er formen din? Og hvor gamle er guttene dine?
M@msen Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Huff ja da er det vel en stund til du kan ta på deg sandaler, men din kommer den også Dere kan jo få det like varmt er oppe i nord som vi har her i øst (hvis ikke varmere... Guttane mine blir 6 & 4 i år... og gleder seg så til lillebror kommer, koselig det:) Jeg har termin 21 juli:) Og formen er så der egentlig, veldig opp og ned, har begynt å få en del kynnere, og det tar på å skulle holde orden på unger og hjem samt seg selv...så utrolig glad for at mannen er så flink til å hjelpe til, jobber 50 % om dagene, og det hjelper VELDIG... HVordan er formen din? Syntes du dette svangerskapet er veldig ulikt de andre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå