Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hvorfor skal menn være så vanskelige? Har hatt verdens tåpeligste krangel med samboeren min i fylla. Han klarer å legge det berømte gullegget....Jeg er selvfølgelig sur hele lørdag. Gidder ikke engasjere meg i saken om han ikke tar det opp. Hjemme hos oss skal det svi å være dum i fylla. Han nevner ikke saken, og prøver vel å late som ingenting. Han vet fra før at ett unnskyld vanligvis er godt nok, men han har ikke kommet med det denne gangen. Tror ikke han vet hvordan han skal gripe ann saken, og derfor sier han ingenting. Problemet mitt nå er at jeg kjenner at dette ennå plager meg. Han har ennå ikke nevnt krangelen vår, så jeg mistenker at han skal la dette gå over av seg selv. Surt oppstøt, ja jeg vet det. Men måtte bare få det ut!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Dt blir jo hvertfall ikke bedre av at dere unngår å snakke sammen, og at du går å irriterer deg over det.. Da ender det bare mest sannsynlig i en stor krangel..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Noen ganger er det bedre å bare la ting forbigå i stillhet. Det er jo, i noen tilfeller, bedre å oppnå husfred enn å ha rett.... (og hva er det berømte gullegget?)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Hva i all verden er det han har gjort/sagt som gjør at du gidder surmule i dagevis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå