Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg kan se dere for meg med foten på vasken og musa i fullt utbrett, eller sittende på gulvet over et speil. Kanskje stønner dere litt, sikler litt. Vanskelig å få med alt, håret vokser i forskjellige retninger og skjeggmus dagen etter. Vi vet at dere ikke barberer dere fordi det er "renslig". Dere vet at der ikke er det. Dere gjør det av frykt. Frykt for at mannen skal syns dere er ekkel. Tungeskrape får man kjøpt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hehe,dust!! Og jeg ser mannen din, mens du ligger med musa i full utbrett,du stønner og sikler,mens han spytter og spytter kjønnshårene dine som fyller munnen hans som hårballer.Du trenger ikke frykte, innerst inne VET du at mannen din synes du er ekkel!! Barberhøvel får man kjøpt i alle dagligvarebutikker.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 "Nei dette gidder jeg ikke" holdningen din og den høret rotta di kan du ha for deg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Er du så lat at du ikke gidder å rake deg i skritte? Stakkars mannen din.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Jada, det var jo også en måte å se det på, men vi som fjerner hele greia slipper ihvertfall å ufrivillig farge håret en gang i mnd hvis vi får det for oss å bruke bind, vi slipper at mannen gir opp å finne frem, vi slipper en mann som hoster opp hårballer som om han skulle vært en katt, og vi kjenner faktisk noe når tunga kommer på. For de som ikke gjør noen ting så kan det jo ikke være lett for stakkar mannen å finne frem eller nå frem nedi der. Og jeg har _aldri_ hatt noen som helst infeksjoner e.l. Det er faktisk bare til å holde det rent der nede, det er da normal hygiene!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Jeg vokser, så kjenner ikke igjen en stillingen du beskriver over her. Kjenner heller ikke igjen skjeggmus dagen etterpå. Jeg syens det er ekkelt med mye hår der nede. På både han og henne
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Hehe.. Enten er dette et tulleinnlegg, eller så prøver HI å dekke over sin dårlige samvittighet for å gå rundt å være udelikat og hairy der nede
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Mulig mannen hennes syns det er godt med rester fra i går...for tenk på alt som henger igjen i den hårete dotten...Æææææssssssssjj!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 I en nyvasket dott henger ingen ting igjen. Barberer man seg virkelig for å slippe å vaske...??? Ja, jøss, det virker renslig gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå