Gå til innhold

Da har jeg vært på ordinær ul :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inni magen min lå ei velskapt lita jente å strakk pent på beina som ei lita danserinne :)

Blir spennende etter 3 gutter å få ei lita jente i hus... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, gratulerer:)) kjekt å få "begge deler":))

Det er alltid en STOR lettelse når alt ser bra ut, jeg selv måtte felle noen gledestårer når jordmor fortalte at lillegutt så ut til å være frisk og rask:))

Lykke til videre:))

Skrevet

Å, så morro! :)

Gratulerer med jenta!

Fint at hun får 3 gutter til å passe på seg når hun blir større! :)

Gleder meg til jeg får vite hva nr 3 blir! Har 2 jenter fra før.

Skrevet

Gratulerer så mye med lille jenta i magen din:) Gleder meg så mye til den ordinære UL, men må nok enda vente 5 uker!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Og så morro at det ble en jente til slutt ;-)))

Skrevet

Kjenner jeg gleder meg veldig til å få ei lita jente i hus :)

Hadde selvfølgelig blitt like glad for enda en gutt, men det er noe spesielt å få høre at man venter ei lita datter. :)

Skrevet

Såå koselig!! Veldig stas med begge kjønn i familien da!

Selv har jeg 2 jenter fra før, og venter gutten nå med samboer som ikke har barn fra før- dette er stor stas både for oss og for jentene :)

Skrevet

Så flott! Får hun et samisk navn, eller fortsetter du ned navn som matcher de du allerede har? Eller begge deler?

Skrevet

å gratulerer så masse da, var selv på ultralyd i går, her kommer den 4 datter da hehe, blir vist ikke noen gutter på meg. tror det ligger litt i familien da gitt svigermor fikk 3 gutter ønsket seg alltid ei lita jente men men, så selvsagt har alle sønnene fått bare jenter. 6 jenter tilsammen i familien nå.

Skrevet

Lille pia får både et samisk og et bibelsk navn, så det passer til brødrene som alle har bibelske mellomnavn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...