nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Inni magen min lå ei velskapt lita jente å strakk pent på beina som ei lita danserinne Blir spennende etter 3 gutter å få ei lita jente i hus...
MammaTherese84 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Ååå, gratulerer:)) kjekt å få "begge deler":)) Det er alltid en STOR lettelse når alt ser bra ut, jeg selv måtte felle noen gledestårer når jordmor fortalte at lillegutt så ut til å være frisk og rask:)) Lykke til videre:))
butterflyes and dreams Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Å, så morro! Gratulerer med jenta! Fint at hun får 3 gutter til å passe på seg når hun blir større! Gleder meg til jeg får vite hva nr 3 blir! Har 2 jenter fra før.
kattta Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer så mye med lille jenta i magen din:) Gleder meg så mye til den ordinære UL, men må nok enda vente 5 uker!!!!!!
Cat&Gullungene Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer så masse!! Og så morro at det ble en jente til slutt ;-)))
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 27. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2010 Kjenner jeg gleder meg veldig til å få ei lita jente i hus Hadde selvfølgelig blitt like glad for enda en gutt, men det er noe spesielt å få høre at man venter ei lita datter.
letsgo Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Såå koselig!! Veldig stas med begge kjønn i familien da! Selv har jeg 2 jenter fra før, og venter gutten nå med samboer som ikke har barn fra før- dette er stor stas både for oss og for jentene
Nicebeaver Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Så flott! Får hun et samisk navn, eller fortsetter du ned navn som matcher de du allerede har? Eller begge deler?
Hegeveronica Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 å gratulerer så masse da, var selv på ultralyd i går, her kommer den 4 datter da hehe, blir vist ikke noen gutter på meg. tror det ligger litt i familien da gitt svigermor fikk 3 gutter ønsket seg alltid ei lita jente men men, så selvsagt har alle sønnene fått bare jenter. 6 jenter tilsammen i familien nå.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 28. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2010 Lille pia får både et samisk og et bibelsk navn, så det passer til brødrene som alle har bibelske mellomnavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå