Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Skriver her, da det som oftest er lettere å få svar her, enn på trimesterforumene. Jeg gikk nettopp tur med hundene da jeg kjente noe vått i trusen. Da jeg kom hjem var den full av missfarget blod (Altså litt brunaktig tynt blod). Har ikke noe særlig vondt, men kjenner små stikkninger nedest i magen, kjennes ut som høyre side. Burde jeg ringe legen, eller burde jeg la vær (Siden blødninger kan være ganske vanlig) ? Har ikke hatt min første kontroll enda, og vet heller ikke hvor langt jeg er på vei, men tipper rundt 10 uker.
HKV Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Eg hadde ringt legen for sikkerhets skyld, bedre å ringe en gang for mykje enn en gang for lite..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Leser bare heletiden her at det er ganske vanlig, så Prøver bare å ikke bli overhysterisk ;o) Men jeg ringer Så håper vi på det beste.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 kom fra lege nå, Ultralyd i morgen.. Han sa det var mulighet for en spontanabort Håper UL i morgen viser en liten baby med et bankende hjerte HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå