Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg lurer på om hår kan bli tykkere ettersom man blir eldre? Datteren min på 4 år har så utrolig tynt og lite hår. Kan håret hennes bli tykkere etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde ikke hår mine første leveår, men har masse hår nå..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jada, det kan bedres! En jente i klassen hadde fryktelig tynt hår, men nå som voksen er det helt normalt. Men er det ekstremt kan du vel få det sjekket?
trollmamma Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Mi nest eldste har hatt tynt fint hår heile tida, Nå er ho nesten 9 og plutseleg så begynner det å tjukne ) Det har vært litt sårt for henne fordi ho og ville ha langt blankt hår som dei andre, mens hennes hang i tynne "strimler" og vart fort flokete, og var ikkje fint om det var langt pga at det var så tynt. men som sagt så er det blitt tjukkare no, og er mykje finare. Er på ein måte som om at ho fyrst no kvitter seg med babyhåret og får ordentleg hår.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Ja, klart håret hennes kan forandre seg Jeg hadde selv veldig lite og tynt/fint hår som liten, var nesten hårløs fram til jeg var 2-3 år. Nå som voksen har jeg langt, flott hår. Fortsatt tynne/fine strå, men mange av dem. Datteren min har det samme, hun blir snart 4, men har enda ikke hatt behov for å klippe annet enn luggen. Nå krøller hennes seg så om jeg strekker det ut rekker det midt på ryggen, men vanligvis ligger det meste i nakkegropa. Har kun klippet panneluggen hennes til nå, men nå skal alt klippes og stusses, så alt håret blir fint og vi får vekk det som starter å bli slitt.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Min datter har også tynt hår. Har inntrykk av at hun har mange hårstrå, men håret er tynt på strå. Håret hennes vokser fort og vi må klippe det ofte fordi det ikke er så pent når det blir altfor langt. Men det kommer stadigvekk nytt hår ut så jeg tenker at det kanskje blir tykkere etterhvert. Håpe det for hennes del.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Jeg hadde blondt, slett og pistrete hår til jeg var rundt 3 år. Så mørknet det, ble tykt og jeg fikk korketrekkere. Så det kan fort forandre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå