Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Det er ikke noe gøy lenger..Med eldstemann var det kjempespennende, men så kom nr 2. Jeg var mer roligere da enn sist siden det var 2. gang jeg skulle og jeg visste hva jeg gikk til, men der fikk vi vite at alt er galt og babyen var hjernedød mm. Det er rart når man ser på skjermen og foventer å se en baby, men man ser bare noe svart for babyen er fylt med væske, en ryggrad og et hjerte som slår. Er gravid igjen og får oppfølging, men det blir værre og værre for hver eneste ultralyd.. "Det kan jo være at det har utviklet seg noe eller at de ser noe denne gangen de ikke gjorde sist" Har fått skikkelig angst og det irriterer meg for det skal jo være gøy å spennende å se lillenusket sitt. Man skal være spent og litt smånervøs, men det får da være måte på. Magen knyter seg og jeg begynner å svette som en gal. Skal ikke tilbake før førsteuka i juni nå for nå har de sett det de kunne se og det som ikke var der sist er her nå. Som jeg misunner dere som har et normalt forhold til dette.hehehe Gruer meg til juni.... Ble visst et lite syteinnlegg dette, men det er ikke så mange andre plasser der man får "tømt" seg;)
EleResa Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Helt i orden Sunshine, dette er plassen for å tømme seg innimellom Ikke alltid alt passer å ta opp med de nærmeste rundt en, jeg forstår deg godt. Ultralyd kan være himmel eller helvete det, som du smertelig har fått erfare. Ikke rart du reagerer på dette, for kroppen din er det nok en del stress involvert ja. Men denne gangen blir du fulgt godt opp, og de er nok veldig nøye. Jeg har ikke så mange gode råd til deg, annet enn å prøve å slappe av og ta det med ro. Lykke til, og det skal nok gå bra i juni ser du Gode tanker fra
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Men du - ultralyd er et tilbud. Om du ikke vil, så er det helt greit å takke nei også
MammaTherese84 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Huff, fekk tårer av innlegget ditt, det må ha vært en grusom opplevelse! det er ikke rart at du er preget av dette nå! Håper du har fått/får hjelp til å snakke om angsten og redselen din...det kan kanskje hjelpe litt på? få litt utblåsning, lette trykket? Ønsker deg alt godt videre- som regel går det bra til slutt- og nå er det virkelig din tur!) klem
Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 Ja jeg vet jo det, men samtidig så har jeg en trang å vite at alt er ok også. Heller være livredd i 30 min enn å gjennomgå en dødfødsel en gang til eller å oppleve at babyen lever kun et par timer etter fødsel.. Så frykten får jeg bare leve med. Rart å tenke på at jeg skulle vært på 3. trimester nå, ikke i begynnelsen på 2. Har jo gått gravid siden august nesten:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå