Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Har to barn fra før, 10 og 5 år. Fjernet hormonspiral tidlig i januar og prøvd nå å bli gravid siden. Lurer på andres erfaringer om det å bli gravid i denne alderen kontra tidligere - brukte dere lang tid før det var klaff? Tenker jo at eggene mine begynner å bli "gamle" og kanskje ikke lenger like fruktbare.... Pliiss, erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg har tre barn fra før...blir 37 i år og prøvd siden slutten av januar da jeg fjernet spiralen...) Tenker det samme som deg angående eggene, men har hatt det enkelt med de to siste,mens førstemann tok litt tid... Håper den sitter snart for hadde vært koselig med litt sein julegave..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg er også 38 år, og har to gutter født da jeg var i 20-åra, ble gravid på første forsøk begge gangene, eller, den første var ikke engang planlagt. Men nå har jeg prøvd i ett helt år, uten en eneste positiv test. Mensen kommer jevnt og trutt hver måned. Det er ny mann, men han har også barn fra før. Har en god følelse denne mnd, men det har jeg strengt tatt hatt noen ganger før også... Skal bestille time hos legen hvis det ikke er klaff nå.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Hei Jeg blir 39 i august, og er nå gravid for andre gang det året her. Hadde en SA i februar. Men har blitt fort gravid igjen. Jeg ble faktisk fortere gravid denne gangen enn med de to jentene jeg har som er 12 og 14 år. Det skal sies at det er ikke samme far til den jeg bærer nå som til de to andre. Men jeg ble litt sjokkert over at det gikk så fort. Jeg gikk på pp frem til 4 januar. Ønsker deg masse lykke til :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå