Tingenes Herre Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Alt så bra ut og jeg melder meg hermed inn i jenteklubben! Hun sprellet så mye rundt der inne at vi ikke fikk så fine bilder, men hva gjør vel det?! Ble satt frem 4 dager, så terminen er 25.9.10. Tror jeg skal feire med å kjøpe noe lite og rosa. Har holdt meg i skinnet til nå, men en liiiiten ting er vel greit??? He he! Åhhhhh jeg gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 HURRA for at alt så bra ut og for en liten sprellete jentebaby;) såå gøy og for en lettelse! kjøp noe rosa og feire med ett glass champis(mozell)
Knøtte85 Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer masse med ei lita jente! :-) Selvfølgelig skal du dra ut å kjøpe noe rosa for å feire!! Må til det vettu! :-D
Carasnella Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer så masse med en velskapt liten jentebaby:) Selv venter jeg tulle nummer 2 og er såååå glad for at jeg kan shoppe mer rosa og lilla:D
butterflyes and dreams Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Å, så morro! Gleder meg til jeg kommer så langt! Jeg venter også med å kjøpe noe til jeg får vert på ordinær ul. Det gjør det ekstra morsomt! Gratulerer!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Grattis så mye og velkommen inn i klubb Råååsa skal du være:D Blir en del rosa og Hello Kitty ja, så jeg prøver å spe på med litt brunt og grønt innimellom også- sålenge storesøster enda er såpass liten og uten så sterke meninger om klesvalg og slikt:p
Cat&Gullungene Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer så masse med en liten jente!! De er fantastiske, har en skjønn lita ei selv!!! Nå ser det ut som vi er heldige og får en liten guttetass også. Gleder meg til ordinær UL om 10 dager, da får vi sikkert vite kjønnet helt sikkert. Ikke at det egentlig spiller noen stor rolle altså ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå