Gå til innhold

modningsakupunktur stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som har erfaring med dette i Stavanger?? Hvem utfører dette?

Takker for tilbakemeldinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er inne og sniker fra 1. trimester.

Jeg fikk sist i aug-08 og da var jeg på modningsakupunktur hos Mamastork i Stavanger. Det funket som en drøm. Jeg fikk vel første behandlingen i uke 38 og tredje og siste behandlingen dagen før fødselen var i gang. Han kom 8 dager før termin og det gikk som en drøm.

Mamastork-damene er helt supre, jobber deltid på føden alle sammen. tror jeg.

http://www.mamastork.no/akupunktur.htm

Det koster jo noen hundrelapper, men jeg har absolutt planer om å gjenta behandlingen i oktober/november når det nærmer seg igjen for meg.

Lykke til!

Skrevet

Jeg tok modningsakupunktur hos Grethe på Mamastork sist svangerskap. Hadde en behandling på ettermiddagen i uke 38 + 1. Trengte bare den ene behandlingen. Kjente at ting begynte å skje mens jeg lå på benken. Masse murringer og kynnere utover kvelden, samt vondt i korsryggen. Kl 02.15 gikk vannet, så begynte riene. Og kl 08.15 var lillegull ute, En fantastisk fødsel!

Skal selvsagt tilbake til Mamastork dette svangerskapet også. Har bestilt time til uke 38. Håper på like god effekt.;)

Skrevet

Jeg går på modningsakupunktur hos Heneriette Kastellet. Holder til i samme bygg som mammastork som også nevnt.

Begynte hos henne allerede i uke 36 og skal gå dit 1 gang pr uke fremover. Har tidligere vært hos henne på beh. og er syns hun er kjempe flink:)

Skrevet

Hvorfor kontakter dere ikke fødeavdelingen der dere skal føde?

Det er gratis og veldig fint, jeg var der i dag på min 1 behandling - så nå får man vente å se om det gir resultater :)

Skrevet

det lurte jeg også på, om det er et tilbud som de gir oss på sykehuset? på SUS.. Kunne tenkt meg å prøve om det var gratis...

Skrevet

Jeg ringte på min fødeavd torsdag kveld i forrige uke og fikk time i dag :)

Skrevet

På sus får du bare modningsakupunktur fra og med termindato...

derfor går vi andre steder og betaler for det :) Var på mammastork sist uke, de begynner ikke før i uke 38, men denne gangen fikk jeg anbefalt henriette som hun lenger oppe her skrev, siden jeg ville begynne i uke 37 :)

Og ja, det funker på 80% av de som prøver det :)

Ellers er mamma stork jordmødrene supre, har faktisk jobbet med to av de på barsel for to år siden :)

Skrevet

Jeg har vært hos femjordmødre på forus. Hadde en behandling sist uke og skal igjen i dag. Jeg synes de virket flinke der :) Koster 370 kr.

Jeg fikk beskjed på SUS om at de nå kun har akupunktur under fødselen. Før hadde de modningsakupunktur, men ikke nå lengre sa de til meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...