Gå til innhold

noen som kan anbefale en god brystvortekrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt så sår i det siste:/

trenger en krem jeg kan bruke når jeg ammer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Press ut litt råmelk og la det lufttørke så ofte du kan, krem har jeg bare negativ erfaring med selv om en del anbefaler purelan. Og sørg for å få skikkelig hjelp så baby får godt tak når du ammer, utrolig hvor mye pupp som må inn i den lille munnen om du skal unngå å bli sår!

Skrevet

"Unguentum merk" ytror jeg den heter. Noe lignende i hvertfall;) Får den på¨apoteket1 Den er ufarlig for barnet og helt fantastisk! Jeg hadde aldri klart meg uten den å skal ha den med meg på sykehuset i fødebagen denne gangen.

Skrevet

takk for svar :)

Skrevet

Jeg brukte purelan og den fungerte kjempebra på meg :-)

Skrevet

Hei,

Jeg prøvde ALT sist, var sår i 3 måneder før jeg kunne amme uten smerter. Det som hjalp meg var Simplex øyesalve, høres sikkert rart ut men, fikk råd om det på helsestasjonen. Du må gjerne forhøre deg på helsestasjonen eller på apoteket om det er greit å bruke den, det er 3 år siden jeg brukte den og da var det i alle fall ingen motforestillinger. Jeg hadde kjempegod effekt av den!Ingen av de andre kremene hjalp på meg.

Lykke til, det er virkelig tortur med såre brystvorter!!

Skrevet

Apoteket jeg bruker har sluttet å selge purelan. Jeg brukte Lanacare bryst creme og den fungerer veldig bra.

Jeg ville ikke ha brukt kremer før du faktisk er sår. Smør med melk rundt på brystvorten etter amming og la det lufttørke. Det hindrer at du blir så fort sår :-)

Skrevet

Sverger til å bruke egen morsmelk + purelan. Purelan er helt fntastisk synes jeg!!!!

Skrevet

Jeg har hørt at Eight hour cream fra Elisabeth Arden er bra å ha på brystvortene. Har ikke født selv enda, og har ikke såre pupper så har ikke prøvd, men fått anbefalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...