Gjest Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg mangler fullstendig evnen... Siste nyerverva oppdrag er å male 1.mai paroler.. Jippi. Prøvde å si at jeg ikke var spes. kreativ, men det gjorde visst ingenting..
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Det er en modningssak Dessuten er det som med enkelte vaksiner, du trenger påfyll (av verv og annen fanskap) med jevne mellomrom for å oppnå full immunisering.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Hehe:) Det stemmer, og jeg er så godt som immun nå Herlig
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Bare følg nøye med, det er en syklisk greie og plutselig finner du deg selv med ansvar for å organisere salget under Norway Cup igjen. Deretter kan du oppleve et par gode år før det bærer utforbakke igjen.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Hvis 1. mai paroler er det mest krevende du blir "lurt" til er du nok tross alt ganske flink til å si nei. Hilsen damen med for mange verv.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Slett ikke det mest krevende, men det siste i rekken. Det jeg sliter mest med når det gjelder dette oppdraget er at det skal utføres i samarbeid med byens rødeste mann (m,fl), og ideologisk er vi på kollisjonskurs. Jeg skal IKKE være med i 17.mai- komiteen (minner meg selv på å huske å takke nei, ved evnt spm)
Gjest Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 sug lut: ungene mine skal ikke spille fotball, jeg tenkte mer på piano. Da er det vel ingen skumle oppgaver som kommer som jula på kjerringa? Bortsett fra kjøring, og ei og anna kake.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Øvelse gjør mester. Du må si nei for å lære å bli flink til å si nei. Og som luten sier, sånt som å måtte samarbeide med herr "væpna rev'lusjon" når du ikke er fult så rød vil nok bidra til å styrke dine nei-evner.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Tenkt å bli sånn fæl mor som truer ungen av gårde på pianotime fordi det er så nusselig med avkom som kan spille en trall når gamle-tante er på besøk?
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 De gir jo en lang kabel i hva du tenker, så antakelig blir det fotball, korps og håndball. Vær forberedt.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 kakledama; ja, jeg får se på det som læring. Problemet er at jeg heller ikke er flink til å si ting på en diplomatisk måte. Så når væpna revolusjon, som du så pent kaller han, har andre oppfatninger av ting enn meg, ja så biter jeg av han hodet og så blir det uhygge. Jeg har en mann som er pedagog, så han skal få ta seg av alt av aktiviteter knyttet til barna når de blir så store at de selv skal bestemme hva slalgs uhumske aktiviteter de vil drive med. Jeg har jo uansett ikke tid til å følge dem opp siden jeg skal ha 10 ulike styreverv og x antall komiteer å følge opp:(
Gjest Skrevet 26. april 2010 #13 Skrevet 26. april 2010 Jeg har personlig tenkt å satse på fri oppdragelse og det innebærer at de må lære seg å ta buss til treningen, ha ha (og på den måten styre unna flertallet av samtalene hvor de forsøker å true/lure/lokke folk til å påta seg verv).
blond Skrevet 26. april 2010 #14 Skrevet 26. april 2010 Æsjda! Hvilke aktiviteter for unger gir minst oppfølgingsarbeid for oss stakkars foreldre? Det er selvsagt det som styrer valg av aktiviteter!
Gjest Skrevet 26. april 2010 #15 Skrevet 26. april 2010 kakledama: du slipper ikke unna, en mail er nok, og du er hekta, for å si det sånn. Ofte så fungerer det slik: "Den som ikke vil, den skal!"
brooklyn Skrevet 26. april 2010 #16 Skrevet 26. april 2010 haha:) Min søster og jeg fikk gjøre akkurat det vi ville av aktiviteter da vi var små, bortsett fra korps. Ikke faen om min far skulle på dugnader i tide og utide!! Men jeg er knallgod å spille piano
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #17 Skrevet 26. april 2010 Veldig ofte kan man si "ja!" av ren refleks, og angre som en hund etterpå. Trikset for å bli et ekte NEI-menneske, første trinn anyway, er å ha en automatisk setning som gir deg utsettelse. F.eks: "Jeg er litt usikker på om jeg har tid akkurat nå, la meg sjekke det opp så ringer jeg deg." Og lignende. Så tenker du etter om du egentlig har lyst, og så ringer du og sier nei/ja. Etter hvert blir det lettere, til du kanskje kommer frem til målet som er å kunne svare med en gang.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #18 Skrevet 26. april 2010 Den setningen er herved en del av mitt vokabular! Takk 11.41!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå