Rampongi Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 hm, tror egentlig ikke det er tull. Hadde jo vært skjønt om det bare var tull men jeg tror ikke det altså.. Men det er trist underholdning, jeg kan nesten ikke skjønne at det går an å bli så "bortskjemte". Politieskorte fra bangkok til pattaya, Aune Sand, trasige hotellrom og jeg vet ikke hva. Jeg har sett de episodene som ligger ute og jeg forundrer meg over at det ikke gå an å bruke penger litt mer fornuftig. De oppfører seg som nyrike idioter..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 De er så tragiske! Han virker som en stand-up karakter med denharry stilen og pipende stemmen. Hun er bare atten, men kler og sminker seg som ei russerhore på 40. Og så er det bare snakk om jomfrumus, mus, å være kåt, mus, HELE tida! Hun er atten og han noen og førti. De tror sikkert at de er glamorøse og at alle ser opp til dem med pengene han har, og så er det bare ekkelt og dumt! Hvis dattera mi hadde blitt sammen med en sånn fyr hadde jeg blitt skikkelig deppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå