Gjest Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 I dag har jeg vært på 2. tilvekstkontroll på Bærum og alt er bra med prinsessa. Skal på ny tilvekstkontroll om 4 uker. Hehe, så nesten ingenting på UL for hun er så stor nå at hun dekket hele skjermen. Og har heldigvis lagt seg med hodet ned igjen. Men all ære til Bærum. Ikke trenger jeg å mase om kontroller, de tar meg alvorlig og ber meg ringe om jeg er usikker når som helst. Og alltid hyggelige og beroligende. Gleder meg til å føde der!!!
Ladybug~N&E Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 er kjempegodt å vite at man blir tatt godt vare på! jeg har samme opplevelse med sykehuset i skien. fra begge svangerskap. jeg bærer små barn så har blitt fulgt opp kjempebra begge gangene. litt mer denne gangen da avviket til førstemann ikke blei oppdaget før i slutten av uke 37. og da blei jeg satt i gang 2dager etter. denne gangen var vi obs på det og fra uke 34 har jeg gått til vekstkontroll hver uke siden. de bare setter meg opp på kontroller ukentlig og sier at de heller vil jeg skal komme inn en gang for mye og selv om lille i magen helt tydelig har det utmerket enn en gang for lite. og jordmødrene og legene er bare en tlfsamtale unna dersom det er noe. jeg føler meg veeeldig trygg! godt at andre også har gode erfaringer med sine sykehus og ikke bare skrekkhistorier!
Gjest Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Ja ikke sant? Det er langt fler fine historier enn skrekkhistorier, men de får vi sjelden høre om. Var litt skeptisk til Bærum først, hørte på alle negative historier. Men nå har jeg snudd helt. Vi er heldige vi. Lykke til med den lille
Ladybug~N&E Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 det skal som regel bare en stygg historie til for å ødelegge 100 fine. vi er veldig heldige! lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå