Gå til innhold

¤Kab&snuppene2006&2010¤


gunki

Anbefalte innlegg

Lenge siden sist nå! To av de vi har vært på felles treff med har fått prinsene sine og vi skal møtes for lunsj på onsdag. Hadde vært hyggelig om du også ville komme!

Send meg en PM så avtaler vi der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne kommet, men har en avtale med noen venninner. Sett opp et nytt treff da, så blir jeg med på neste :) *går inn og sletter meldinger i innboksen nå *

 

Går det bra med deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da møtes vi på neste treff!

 

Går bra her. 12 dager til termin. Går sakte men sikkert fremover!!

 

Bra med deg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Tenk at du bare har 12 dager igjent il termin! Her har jeg fortsatt 39 dager igjen til termin, en det går vel fort nok unna det også tenker jeg.. Ja, vi får jo se da om vi rekker flere treff før du har født ;)

 

Jeg sliter veldig med bekkenet, men det er jo ikke noe nytt... Håper vi rekker å sees på et treff før du har født da.. Virker jo som om alle føder om dagen.. ingen som skal ruge litt til sammen med meg..hehe ;)

 

Hvor skal dere treffes i morgen? Jeg skal på lunsjtreff med noen venninner på Fryd i Lillestrøm kl 12. Vet det er en annen bimgjeng som skal dit i morgen kl 11.30 også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager! Ja det går fort, men alikevel går det sakte når man går og venter og helst bare vil ha det overstått. Savner å ha kroppen min for meg selv! Men, det kan jo være siste gang jeg har en liten baby i magen så må vel nyte det litt også!

 

Ingen bekkenplager eller noe denne gangen heller. håper det går seg fort til igjen når snuppa er ute!

 

kan ikke love nytt treff med babyen i magen ;) treffet i dag går i hvert fall fint! Skal møtes på cafe barista på strømmen 11.30. Mld deg om neste gang det blir snakk på lunsj jeg. så ses vi med eller uten baby!

 

kos deg på lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...