Gå til innhold

når ar dere termin????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 3. gangs.. Mine to første er kommet 2 og 3 uker før termindato, og jeg kjenner at jeg er veldig klar for fødsel snart... Termin 21. mai..... 3,5 uker igjen nå......

Vanskelig å se for seg mange uker til, dessverre....

Annonse

3 mai og ganske utålmodig....og litt spent på å møte den lille... gledesblandet frykt... gleder meg til å treffe den lille, men som sagt bekymret for at hun er frisk... prøver å tenke lykkelige tanker....

lykke til med innspurten alle

Annonse

Termin 18 mai.

Kjenner at no er eg kjempe klar.

Noen timer til så er eg fødeklar. Det blir bra, men tviler sterkt på at det skjer noe før termin.

Blei satt i gang 10 dager før, ved forrige fødsel pga. svangerskapsforgiftning, så vet ikke helt hvordan eg ligger an ang. overtid og slikt. Men fikk beskjed sist om at jeg ikke var moden, og det var 10 dager før, så det skjer nok ikke noe før denne gangen. Det er uannsett ikke lenge igjen for noen av oss :)

Lykke til alle sammen :)

Har termin 17.mai og er helt klar nå som vi begynner på uke 38, og mannen har fått skuret ned begge badene... ;) Planlegger hjemmefødsel så har ventet på uke 38 så vi kan begynne å vente ;) Nå er den her og jeg er heeeeelt klar!!! Alt det praktiske er på plass og jeg venter på de første tegn på fødsel, og på å få igjen kroppen min ;) Har masse kynnere og nedpress om dagen, så tror kroppen har begynt å klargjøre seg også... Allikevel mer tålmodig nå enn med førstemann :) Han kom forresten 11 dager før termindato så krysser fingrene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...