Gå til innhold

når ar dere termin????


gravid med 4 barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 3. gangs.. Mine to første er kommet 2 og 3 uker før termindato, og jeg kjenner at jeg er veldig klar for fødsel snart... Termin 21. mai..... 3,5 uker igjen nå......

 

Vanskelig å se for seg mange uker til, dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 28 mai og er veldig klar - mye mer utålmodig denne gangen - masse bekkenløsning. Gikk 14 dg over forrige gang og må vel smøre meg m tålmodighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20. Mai. Føler meg veldig klar. Fått veldig høyt blodtrykk og må ta det med ro. Vil gjerne føde nå! Tre og en halv uke igjen da. Fodt ei uke på overtid to ganger før, så får vel bare vente!! Aldri lest så masse bøker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 17.mai. Vet ikke helt om jeg føler meg klar, men håp hvertfall at jeg slipper å gå over tiden som jeg gjorde med datteren min, 9 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 10. mai :D Så 16 dager igjen!!!! <3 Gleder oss til å møte deg nå lille prinsessa vår <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mai og ganske utålmodig....og litt spent på å møte den lille... gledesblandet frykt... gleder meg til å treffe den lille, men som sagt bekymret for at hun er frisk... prøver å tenke lykkelige tanker....

lykke til med innspurten alle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to barn fra før og jeg fødte på termindagen med begge.Tenk om Lillemannen også gjør det????Da kommer han 22 mai. Jeg er liksom så klar som et egg og vill gjerne at det skjer noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20.mai, men håper han kommer før 17.mai. Første mann fikk jeg 15 dager før tida, så krysser fingrene. Har høyt blodtrykk på 135/100 så hadde vært godt å fått fødselen unnagjordt snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 29 mai og begynner også å bli klar. Han bør vel holde seg inne en liten stund til men, begynner å bli smålei innimellom. Har siste eksamen 12 mai så etter det kan han bare komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 18 mai.

Kjenner at no er eg kjempe klar.

Noen timer til så er eg fødeklar. Det blir bra, men tviler sterkt på at det skjer noe før termin.

Blei satt i gang 10 dager før, ved forrige fødsel pga. svangerskapsforgiftning, så vet ikke helt hvordan eg ligger an ang. overtid og slikt. Men fikk beskjed sist om at jeg ikke var moden, og det var 10 dager før, så det skjer nok ikke noe før denne gangen. Det er uannsett ikke lenge igjen for noen av oss :)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 14. mai. Er veldig klar, og håper tulla kommer de nærmeste dagene. Tror ikke jeg orker å gå over tida, da dette kan forværre sykdommen min (har ME). Vi gleder oss masse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 17. mai :-) Håper han velger en annen dag. Er ikke helt klar enda. Har en del ting som gjenstår å gjøre den kommende uken både i forhold til babyen og andre ting. Men om en drøy uke er jeg nok klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 17.mai og er helt klar nå som vi begynner på uke 38, og mannen har fått skuret ned begge badene... ;) Planlegger hjemmefødsel så har ventet på uke 38 så vi kan begynne å vente ;) Nå er den her og jeg er heeeeelt klar!!! Alt det praktiske er på plass og jeg venter på de første tegn på fødsel, og på å få igjen kroppen min ;) Har masse kynnere og nedpress om dagen, så tror kroppen har begynt å klargjøre seg også... Allikevel mer tålmodig nå enn med førstemann :) Han kom forresten 11 dager før termindato så krysser fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27.mai med 3.mann (som i følge ultralyd er jente og i så fall første jenta i flokken:) Nyter dagene med å lese masse bøker, men blir godt å få kroppen min tilbake etterhvert...Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...