Gå til innhold

Det er så spennende å lese om alle som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått sine skjønne små engler, og jeg kjenner jeg begynner å glede meg til å komme igang med fødselen min også, selv om det er 2,5 mnd igjen!

Jeg har vært litt redd for å føde, men mest på grunn av at jeg er redd barnet skal bli stoooort...Minstemann her i huset syntes jeg var stor, 4550g, 53 cm og 38 i hodetomkretsen.... Men no gleder jeg med til å amme å trille, skifte bleie og vise henne fram for alle :o)

Det våres ute og det gledes i kropp å sjel!

Siste innspurt og vips sitter man med lillegullet sitt i armene <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så enig så enig! Har fødselsangst, men klarer samtidig nesten ikke vente til jeg har Alexander i armene mine. Den aktive lille fotballspilleren som sparker som en gal i magen min hehe. Har fått små barn fra før. 3160og 48 cm og 3430 og 48 cm. Denne krabaten er med ny mann så blir spennende å se hvor stor han blir. Bestiller en liten en på rett over 3 kg hehe.

Skrevet

Ja jeg og er på vei med baby med ny mann... Han var mellom 3100 og 3400 når han var født sa mor hans, og jeg var rundt 3500... Nå fikk jeg store barn med eksen min, 3860g og 50 cm jenta og gutten på 4550 og 53 cm!

Ser på helsekortet at lillepia mi ligger på den røde streken, så hun ligger på normalen da... Å om jeg er 1 uke lenger på vei som mens termin min er, så er hun under den røde, tenker at hun blir ei søt lita ei ;o)

Nå er det 7 år siden sist, har ei på 11 år og en på 7 år! De er så store at de kan hjelpe til når det trengs, å de skal få lov til det! ;o)

Lillegutt lurte på om vi kunne spole fram tiden, slik at lille Thea kunne komme nå hehe :oD

Skrevet

Hehehehe, så søtt sagt! Ja de venter spent her og. Stebarna mine er 20 og 17 (han på 17 bor fast her) og mine barn bor 50% hos meg og resten hos far. Min nye mann var heller ikke stor da han ble født, rundt 3500 gram og jeg 3430. Jenta til mannen var og rundt 3500, mens gutten var rundt 4 kg så blir spennende å se. På sist ul lå han på normalen da! Skal ha ny ul i uke 32 hvor han skulle ha ny måling.

Blir spennende dette å føde etter sååå mange år hehe. Har utrolig mange vonde kynnere, så er forberedt på smertene. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...