Nathalie'i'magen Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Er nå 5 dager over termin. Drittlei selvsagt.. SKal ikke på overtidskontroll før 12 dager over termin. Dersom alt så fint ut da, måtte jeg sannsynligvis gå noe lenger.. Noen som vet hva som er grensen for når fødselen blir satt igang i Bergen?
storetrille Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Tja, vet ikke om de har noen grense.... En venninne av meg gikk 3 uker over for ca 5 år siden .......
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Når jeg fikk jenta mi i august 07 så gikk jeg 15 dager over termin.. var på overtidskontroll på dag 12 og 14. Jeg fikk da beskjed om at de ikke ville gjøre noe for å sette meg igang før det hadde gått 19 dager over termin.. Personlig synes jeg et er helt villt at de forskjellige sykehusene praktiserer så forskjellig.. på Lillehammer f.eks vet jeg at de ikke går mer enn 11 dager over...det er jo over en hel uke forskjell fra Bergen!
Nathalie'i'magen Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 15 dager? Herregud... Tror du det er mulig å grine seg til å få det satt igang? Jeg orker ikke 10 dager til.. :/
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Du kan prøve, men om du ikke har en god medisinsk grunn så tror jeg du kan se langt etter det på KK i Bergen..de er veldig "prinsippfaste" der.. Min jente lå i seteleie pluss at jeg hadde svangerskapsdiabetes og var ikke aktuellt med hverken KS eller å sette igang fødsel før det hadde gått minst 19 dager over termin.. Ikke meningen å være en gledesdreper, men det kan være like godt å forberede seg på at det kan gå en stund til..jeg har termin på torsdag (29.april), men forventer ikke noe baby før i miden av mai..kommer hun før får det heller være en positiv overraskelse... =)
Pinnus Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 14+2 skriver jeg med største selvfølge med tankene en helt annen plass;) Det jeg fikk forklart var 2 uker over tiden, men uker regnet i svangerskapsuker. Altså 16 dager. Men ser jo nå at de kan ha lurt meg godt her, siden flere har gått enda lenger... Greit å vite om...! Seteleie og sv.skapsdiabetes og ingen igangsetting? Herre som jeg gleder meg til min ks/igangsetting-samtale 12.mai.... Er i uke 30 nå, så regner med de tar en avgjørelse på stedet.
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Ikke at dette har noe med temaet å gjøre,men la bare merke til at vi har nesten likt nick,og en Nathalie i magen begge to:) Pent navn forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå