Gå til innhold

Er det noen i 2010 so ikke barberer seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahhahaha,så utrolig latterlig 09:17!!!

Det var dagens teiteste kommentar!!!

Få hu'e ut av den hårete rævva di og åpne øynene litt da!!

Intimbarbering har ingen verdens ting med pedofili å gjøre,skjerp deg da.

Mannen din hadde helt sikkert satt pris på om du friserte litt der nede.

De færreste glattbarberer seg vet du..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de fleste gjør ikke det. Faktisk. Hilsen gynekolog.

Skrevet

Nei, han synes det er ekkelt, for jeg har prøvd. Ser ut som en "barnetiss", sier han.

Skrevet

Det er forskjell på kroppene til voksene og barn. Med barbering så minner en voksenkropp mer om en barns kropp. Ingenting dumt med å synes det.

Har ikke tenkt over det selv, men det er nok derfor jeg foretrekker min mann hårete og sexy også.

Skrevet

Piggtrådrull? Er det slik kjønnshårene blir når de blir barbert?

Har myke, deilige kjønnshår jeg.

Jeg synes det er tilfredstillene for meg selv når jeg hører mannen min stønne fornøyd når han tar hånden sin ned der og jeg ikke er barbert...

Skrevet

Har det noe med årstallet å gjøre? Har alle blitt enige om hvilke år som er hvilken stil? Gikk jeg glipp av et møte angående håret?

Skrevet

09:21: Selv på trykk høres den latteren din litt anstrengt ut. Ble du litt nervøs nå?

Ja, du kan gjerne le det vekk, men spør en psykolog så stilner kanskje latteren din.

Skrevet

Hjelpes for et barberingshysteri, sier nå jeg!

Skrevet

Nervøs for hva om jeg tør spørre??

Skrevet

Noen ganger gjør jeg det, andre ganger ikke.

Blir hverken et dårligere menneske eller har dårligere sex av den grunn..

Om det var det som skulle være bekymringen din...

Skrevet

Jeg husker når vi gikk på ungdomskolen slutten av 90 tallet. da var det fyfy å barbere. Så kom tangatrussa og barberhøvelen for fult.

Det er jeg glad for. Har vært gladtbarbert sioden og kunne aldri tengt meg å grud hår der nede.

Skrevet

Ja, jeg gjør! Er 27 år og helt ved mine fulle fem. Regner faktisk med at folk ikke titter meg nedentil når jeg er på offentlige bad, så jeg synes ikke det er flaut heller. Har prøvd å barbere, men det blir bare stygt og nuppete og vondt. Voksing går greit, men jeg opplevde hver gang jeg gjorde det at det kom bare mer og mer hår. Derfor holder jeg meg til å ta bikinilinja når det er sommer. Så det så.

Skrevet

Ja, er det ikke sjokkerende!! *ironi*

Jeg gjør begge deler. Akkurat nå er det skog der nede, til min manns store fornøyelse. Jeg er gravid i uke 32 og syns det er nydelig å slippe styret med å barbere seg nedentil. Jeg blir også mer følsom med hår og føler meg mer kvinnelig :))

Skrevet

Noen mener at det blir bedre med hår. Området er utrolig følsomt, med masse nervetråder overalt. Hårene får bevegelsene dypere. Har jeg lest et sted da. Uansett, å tenne på hår er ikke noe å være flau over. Mennesker verden over får hårvekst ved kjønnsmoden alder, da slike drifter begynner å styre oss i større grad. Hvis man skal måle graden av hva som er normalt og ikke så er det sannsynlig at de flese av oss foretrekker litt hår her og der på våre seksualpartnere.

Skrevet

Jeg gjør litt begge deler. Er gravid nå, og orker ikke å holde på med dette,da jeg ikke kan se føttene mine for tiden.

Men til vanlig bruker jeg å gjøre det. Lar det være igjen en "flystripe". Føler meg veldig fresh når jeg har barbert, og nyter oralsex enda mer.

"Hår i maten" er ikke noe særlig ;)

Men at noen kan blande pedofili inn i dette,det synes jeg bare blir sykt!

Skrevet

Og jeg gikk på ungdomsskolen på starten av nittitallet. Da barberte de fleste..Det har uansett ikke all verden å si for hva vi velger nå, så mange år senere:) Er ikke like viktig å være helt lik alle andre lenger når man har passert 20 vel?

Skrevet

Holdninger sitter lenge i vet du.

Det var helt på tryne i min vennegjeng om vi ikke barberte oss. Desuten opplevde jeg det som noe positivt og har derfor fortsatt med det.

Skrevet

Er ikke alle som kan unngå nupper....les innlegget skikkelig før du svarer. Jeg KAN veldig godt det med barbering, men det hjelper lite.

Skrevet

Jeg barberer meg, men skulle nesten ønske jeg ikke gjorde det... for jeg får så himla stivt hår, og allerede dagen etter barbering er det pigger igjen... føler jeg må barbere meg hver dag:(

Dessuten får jeg røde nupper også, ikke særlig sexy...

Noen som har tips til meg for å unngå dette??

Skrevet

Eh ja? I sextørke perioder gidder jeg ikke! Shocking! Da er det jo ingen som skal dit ned uansett så ser ikke helt vitsen ;)

Skrevet

Forsøk med MILD eksfolieringskrem, evt forsiktig med en skrubbehanske før barberingen og spenol eller babyolje etterpå. Det er at det er pigger igjen dagen etter får du ikke gjort noe med om du ikke går over til voksning, men det er vondt det....

Skrevet

Som noen over her sier: Du må bare lære deg å barbere riktig.... Det er visst nemlig ikke slik at noen ikke tåler det, man gjør det bare feil. Ja da...

Skrevet

Eller barber hver dag...

Det går veldig fort å draover i dusjen når det nesten ikke er noe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...