Gå til innhold

Hvordan går det med dere i Hamar-området?


Inspira

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvordan går det med dere som bor i nærheten av Hamar? Er dere friske og raske?

 

Selv er jeg frisk og rask, men utrolig sliten. Men sånn er det jo ofte. Er spent på å komme meg til ordentlig ultralyd om noen uker. Lurer på om det kanskje er en jente på gang denne gangen. Har en gutt fra før. Vil dere vite kjønnet?

 

Håper vi kanskje kan treffes før sommeren? Om det er noen stemning for det? Synes det er litt tidlig ennå, for vi har ikke fortalt det til "alle" ennå. Bare nærmeste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Her går det ikke så bra. Har liggi hjemme i senga mi i 5 uker nå å har ikke fått gått ut. Sliter med kvalme, svimmelhet, og sliter med noen mandler som egentlig skulle vært ute. Skal til legen igjen på onsdag. Ta blodprøver osv. Gruer meg egentlig. Liker ikke det =o) Er det da vi kanskje skal sette opp time for ul også? Hvor blir vi hamarjenter sendt til ul? Jeg vil vite kjønnet. Hadde egentlig ikke tenkt til det men jeg dør etter å komme meg ut å handle inn utstyr så jeg vil vite hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes ikke bra ut! Håper det snart blir bedre nå som man kommer seg over de 12 første ukene.

 

Fjerner de mandlene når man er gravid? Har ikke peiling på sånt jeg.

Er det "første" kontroll hos legen? Det kommer sikkert til å gå fint. Bare si ifra at du ikke liker blodprøver! :-) Legen din sender søknad om fødeplass og ultralyd. Så får du innkallelse til ultralyden direkte fra sykehuset. Nærmeste sykehus er Elverum, men vi kan selv velge pga fritt sykehusvalg. Tok Elverum jeg. Det er nærmest så...

 

Gleder meg veldig til ultralyden! Det går mer opp for meg når man ser den lille bevege seg! <3 Har en følelse av at det blir jente dette her!! Ekstra spennende da når jeg har en gutt fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Går opp og ned. I dag er OK, de siste dagene var pyton.

 

Normalt har man UL der man skal føde, men ettersom jeg bor midt i mellom tilbudene i mjøsregionen, og jobber på Hamar, så sa legen at jeg kunne få ul på sykehuset på Hamar :-) Det er gynekologisk klinikk der også.

Og det har jeg fått!

 

Gleder meg over mange fridager i mai, og langhelg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...