*Stinemor* Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 har i de siste dagane hadd litt kløe helt framme rundt klitoris, og lurer på om noen har opplevd lignende? Kan jeg trygt smøre med canestenkrem? Har hatt perioder med mykje utflod, men føler det er gådd mer over nå. Er i uke 37 i sv.skapet.
Bellbaby Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg er i uke 33 nå og hadde de samme symptomene i forrige uke. Plutselig ga det seg. Har også hatt det tidligere i svangerskapet. Canesten er vel mot sopp, så jeg ville ikke brukt det med mindre en lege har bekreftet at det er det du har. Det er jo vanlig med mye utflod ved graviditet, jeg har selv enormt mye mer enn til vanlig. En gang jeg trodde jeg hadde sopp sa legen så fint til meg at da blir utfloden cottage cheese aktig og lukter ikke særlig godt.. Så hvis utfloden din ser "normal" ut og ikke lukter, går det nok over. Jeg har tenkt som så at det klør fordi man kan bli litt sår der ved f.eks. å tisse ofte (tørker oss mye der). I tillegg er jeg ikke vant til å ha så mye utflod at jeg må bruke truseinnlegg, men det må jeg nå. Tror jeg blir litt sår av det også. Nå skal jeg begynne å smøre meg med fødselsforberedende olje der nede, samme som jeg gjorde under forrige svangerskap. Den gangen opplevde jeg også tidvis kløe ved klitoris, og opplevde når jeg begynte med oljen at det ble bedre. Så kanskje det lindrer for deg også...
*Stinemor* Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 det klør egentlig kun når jeg har kommen borti når jeg evt har tørket meg... ingen konstant kløe, men synes det er ekkelt likevel :/ Har hørt at man ikke bør ha soppinfeksjon når man er så nær fødsel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå