Gå til innhold

nå skjer d noe :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da tror jeg at jeg er igang,har vært oppe siden 4 i natt m tak faktisk så ofte som hvert 4 minutt!! ikke spesielt vonde da,men noe skjer!! så regner m og håper på fødsel i natt en gang :)

har født 2 ganger før så vet dette tar tid..

har gruet meg som bare d for fødselen, først igår jeg fikk roen over meg å begynte å glede meg og føle meg klar,og fikk en følelse av at d kom til å skje noe i natt,og jammen!! d var kanskje d som manglet,at jeg ville d sjøl.. :)

er 4 dager på overtid nå.

spennende!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så spennende!!!! skulle ønske det skjedde noe her også men er rimelig rolig enda gitt. enda 2 dager til termin.

masse lykke til;)

Skrevet

Lykke til, så spennende!! :-)

Du får holde oss oppdatert!

Jeg har 4 dager igjen til termin, begynner å bli veldig klar nå.. ;-)

Skrevet

Masse lykke til :)

Skal selv på sykehuset nå , håper noe skjer at de setter meg i gang :)

Gjest Ayreon
Skrevet

Da hadde vi det likt i natt:) Hadde også noe vonde smårier i natt som kom hvert 4. minutt - men våknet opp morgenen og da var alt bare freden igjen.. har vært i form idag, men konstant kynnere og deler av slimproppen tror jeg nettopp gikk - så noe er igang ihvertfall :) håper dette ikke tar dagesvis ;) Har 5 dager igjen til termin, men er klar jeg... :)

Si ifra om det skjer noe da SURREHUE - jeg tror nesten det er meg selv jeg skriver til, for større surrehue enn meg selv kjenner jeg ikke ;)

Gjest Ayreon
Skrevet

Skjer det fortsatt noe hos dere??? :)

Jeg har hatt en rolig våkenatt - ingen smerter eller rier inatt, alt har roet seg, men har vært våken siden kl. 03. likevel...

Men er veldig interessert i hvordan det går med dere andre, siden vi ligger ganske likt i løpet mot termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...