Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Har snart barnebursdag i huset, så lurte derfor på om noen vet hvor jeg kan bestille div. utstyr, f.eks. fat, kopper og div "stæsj". Har nemlig en som vil han Mikke Mus bursdag, og her går det i Ole Brum, batman og fotball til gutter på butikkene. Noen som har tips til nettsider jeg kan se på? Og er det noen som har tips til hvordan jeg kan få en enda mer gjennomført Mikke Mus bursdag, annet enn fat, kopper og servietter? Blir glad for alle innspill
Lova Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Vi bestillte fra partyark.uk til bursdagen til yngste datteren min og kommer til å gjøre det igjen til neste år. De har så mye fint og vi var kjempefornøyd med bestillingen.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Nettbutikken www.helti100.no har Mikke Mus bursdagseffekter.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Hehe, sent på kvelden visstnok. Ser nå at du vil ha det mer gjennomført. Da kommer du kanskje ikke så mye lenger med den butikken...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 bake mikke mus kake det hadde sønnen min i sin bursdag!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Tusen takk for tips, alle sammen. De prisene som er på den party siden, er det norske priser? Mikke Mus kake må vi jo ha, hadde ikke tenkt så langt en gang, takk Flere som har noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå