Gå til innhold

Når er det fullmåne neste gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Noen som vet?

Ikke det at jeg har så troen på det, men kjenner flere jordmødre som sier de alltid har en bølge av fødsler i kjølevannet av fullmåne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! ;-) Får vente i spenning!

Skrevet

Jeg har full tro på dette med fullmåne, og det er på onsdag ja:D

Skrevet

På ABC-klinikken i Oslo hadde de i hvertfall klokketro ;-) Denne gangen skal jeg IKKE føde alternaltivt (endte med hastekeisersnitt sist), men kan jo håpe at fullmånen setter fart på sakene :-)

Skrevet

min termindato. får inderlig håpe det ligger noe i dette med fullmånen da;) jeg er nemlig veldig klar for å få ungen ut av kroppen min;)

Gjest Ayreon
Skrevet

Jeg satser også på fullmåne onsdag!!! :)

Skrevet

Hmm. Litt tidlig for meg, men lenge til neste gang da...! Vil være 37+4 på onsdag.

Skrevet

Ser på linken at det ikke stemmer med fullmåne på onsdag. Det er ikke fullmåne før 14 mai. Det er NYmåne på onsdag. Stemmer ikke det?

Skrevet

2010-håpet + mailykkeliten :-) enig med deg! står å da at det var fullmåne 14april noe som stemmer bra!

fullmåne 12juni, jeg har termin 9.ende... kanskje jeg må vente til helga jeg da... hehe;)

Skrevet

Joda, det er 28. april det er fullmåne... Moren min er overbevist om at jeg føder da:-)

Skrevet

hmm. Dersom dene babyen vil ut i forbindelse med fullmåne blir det enten 2 uker før eller 2 uker etter termin. Er ikke forberedt på noen av delene egentlig.....

Skrevet

Det er 28. april som er fullmåne.

Hvit ring betyr full og sort ring betyr ny.

Det er 2 uker før min termin, men det hadde jo ikke gjort noe det å føde før tiden.

Skrevet

Jøss! Jeg har jo termin 29 april dette skal bli spennende =)

Skrevet

Termin 30.april, så fullmånen må gjerne hjelpe meg litt. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...