Ragna 30 Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Reiser til syden med 7 mnd gammel baby. Blir sikkert litt buss eller taxi og er usikker på om jeg bør ta med bilstolen. Blir jo en del baggasje...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 jeg er sikkerhetsfanatiker og har derfor tatt med bilsete på reiser med snuppa. Synes det har gått veldig greit å ha det med og vi har til og med fått ha det med inn i flyet. Kjempepraktisk, for da har vi satt barnesetet oppi flysetet og hun har både sittet godt og sovet i bilsetet sitt på flyet. Da hun var baby fungerte bilstolen også som en slags vippestol under f.eks frokost, mens vi dusjet etc. Greit å ha et trygt sted å sette fra seg babyen av og til. For meg betyr det myyye å kunne ha med bilsetet, å kunne spenne henne forsvarlig fast når vi skal på tur gjør at jeg slapper av og koser meg istedenfor å sitte med hjertet i halsen og være redd for at vi skal bråbremse.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Barn under ett år får ikke eget sete på flyet, så skal man kunne bilstolen å sitte i på flyet må man være avhengig av at det er ledige seter på flyet man kan få. Vi leier alltid bil når vi er i syden, (eller andre steder i utlandet) da leier vi bilsete der. Har aldri vært noe problem. Hadde ikke orket å drasse med det hjemme ifra,
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Ser at dette er en litt gammel tråd, men svarer likevel. En babybilstol er ikke så mye drass. Hvis dere tror at dere skal kjøre bil eller buss, er det kjekt å ha ditt eget sete på tur. Mitt barn hadde ikke fått sittet usikret i taxi, bil eller buss!!! Men det skal vel litt til å få lov til å ha det med inn på flyet hvis du ikke har betalt for eget sete til ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå