Gå til innhold

Cerazette p-pille...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker denne her inne?

 

Hva er dine erfaringer? + & - ?

 

 

Jeg har begynt på disse etter jeg fikk minstemann nå..

Nå ar jeg blødninger hele tiden,stopper liksom ikke..

Så lurer litt på om det kan være disse som er grunnen, og om jeg skal slutte på de..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke p-pille, men minipille. Jeg fikk tvillinger da jeg gikk på de.

Skrevet

Var ikke fornøyd. Følte meg veldig hormonell med de. Mistet mensen tror jeg nesten? Noe jeg ikke liker så godt.. Og det tok minst tre måneder før jeg fikk tilbake mensen, da jeg sluttet med de, syns de var ekle!

Skrevet

Hvorfor ikke gå over til Conludag? Fungerer supert, har ikke lagt merke til noen bivirkninger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...