magnhild81 *fødeklar* Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Endelig har gullgutten vår kommet, etter 5 grusomme døgn med av og på maserier, var en stund der jeg faktisk ikke trodde han noen gang ville ut... Mandags morgen fikk jeg telefon fra sykehuset med igangsettelsesdato, skulle bli satt i gang torsdag hvis det ikke hadde skjedd noe til da. Kort tid etterpå den telefonen begyndte de skikkelig riene, rare greier det der... Vi kom inn på sykehuset kl. 20.40, og da hadde jeg 4 cm åpning, jeg og mannen fikk være ganske mye i fred inne på fødestuen, noe som var ganske herligt. Jordmor var bare innom å sjekket en gang i mellom. Kl. 23.45 gikk vannet, men jeg hadde bare 5 cm åpning, så jeg ble sendt opp i preikestolen for å få lillegutt lengere ned i bekkenet. på 20 min åpnet det seg de siste 5 cm, og 10 min senere, 40 min inn i tirsdags natten hadde jeg verdens fineste gutt på brystet. Vitale mål er; 3947 g, 52 cm og 36 h.o. Vi var 2 døgn på barselshotellet, nå er vi bare hjemme og nyter babyen og livet Med dette sier jeg takk for meg herinne og ønsker alle dere andre masse lykke til med forestående fødsel.
Gjøkeredet③ Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Hurra hurra... Gratulerer så masse magnhild.. Da var vi i mål alle mann alle (meg, deg og Linyen) Kos deg masse fremover, så sees vi kanskje på dinbaby:o)
gullegget Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Gratulerer med en liten gutt:) og en fin fødsel! Kos dere:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 gratulerer så masse:-) Som Babyboy sa, da er vi i mål alle 3:-) kos deg masse framover, håper vi ses på dinBaby:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå