olla Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hva synst dere om shampoen da?? Er den virkelig så veldig mye bedre enn andre?? Meninger??
Gjest Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Vi er godt fornøyd med shampo og balsam vi ihvertfall,men om den er så mye bedre enn andre kommer sikkert an på bla hårtype.
Monajenten Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Datteren min (6 år) som alltid hyler når vi vasker håret, har sluttet med det nå. I tillegg er hun ekstremt hårsår, men det er ingen problem å gre håret nå som vi bruker den balsamen. Så ja, vi er ihvertfall veldig fornøyd. Sønnen min (3 år) hyler fortsatt like mye hehe, men vil tippe det er alderen også;-)
Kaffemocca Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Jeg syns den er bedre enn andre shampoer vi har hatt. Gutta fikk panikk hvis de fikk såpe i øynene før, nå sier de ingen ting. Ellers vil jeg si at jeg syns den lukter mye bedre enn mange andre.
lille je Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 veldig fornøyd! Syns andre shampoer uten parfyme lukter hoggorm, men denne gjør faktisk at håret lukter godt!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Synes ikke noe om den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå