Blomsterenglene Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Vår sønn skulle hete Matheo, men nå er jeg litt usikker. Synes plutselig at alle nyfødte heter det.! Og jeg vil ha et navn som ikke ALLE heter, Slik som storebroren Karsten. Det er nå 2 stk døpt i askim i år, som heter Matheo, og Askim er et lite sted, så vil ikke rope på sønnen min og få 10 andre unger på døra liksom=) Han skal jo ha Henry til fornavn, men hadde bare tenkt å bruke Matheo til daglig. Men nå er jeg litt usikker igjen. Nå regner jeg med at vi bytter navn.. Så da trenger jeg hjelp, jeg vil ha et uvanlig navn, som passer til Henry=) Kan du hjelpe?!
FruBoger fødeklar Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 har nå ikke hørt om ett tilfelle med matheo her i området og heller ikke på bim..mulig jeg er blind og døv men:)
sanfare25 Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Det har ikke jeg hørt før heller.. men nå bor jeg ikke i Askim.. hehe.. trodde det var Mathias alle skulle hete
LittLykkelig Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Fordi du er en av de uheldige som liker noe for så å oppdage at plutselig alle andre liker det samme. Samtidig. I know the feeling. Tror hele tiden jeg har oppdaget noe nytt, for så å se navnene på mest populær-lista.. Kjiipt. Men da har vi vel kanskje god smak da? Som mellomnavn synes jeg ikke det gjør noe at det er vanlig. Henry er vel ikke så vanlig. Sammen er jo navnet originalt. Samtidig som du slipper at noen kaller han "lille-matheo" eller lignende dersom det går gutter med samme navn på skolen. Mellomnavn er genialt
mymy Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg syns Henry er kjempefint. Hvorfor ikke bruke det alene?
på'an-igjen? Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Skjønner hva du mener!!! Gutten min p 10 uker heter: MATHEO:) Men jeg tror nok det er litt sånn at man først etter å ha blitt oppmerksom på noe, legger merke til alle rundt som heter det samme... Hvis du tenker deg om...når så du sist en gul bil??? skal love deg, at idag kommer du til å se flere!!! eller?? Tror nok ikke Matheo kokmmer på topp 10 listen, men hvis du sjekker navnet Mathea, kan vel utviklingen bli noe det samme?? (har ikke gjort det selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå