Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Og synes dere det er mye, passe, eller for lite?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 et par ganger i året. Vi er der tre-fire ganger i året. Skulle gjerne sett dem oftere, m en ikke så lett å få til.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 For ofte.. Hehe Noen ganger flere ganger i uka (svigers) Hadde holdt med en gang i uka.. Min mor er det som oftest jeg som besøker selv, og det blir og maks 1 gang i uka. Lettere med hun, for hun er ikke så intens....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Svigermor kommer innom nesten hver dag og det er helt greit, hun er der så kort. kanskje 3 kvarter om gangen, og da hjelper hun til med ungen. Min mor kommer kanskje 1 gang annenhver måned, noe som er nok for min del. Svigerfar kommer en snartur innom 1 gang i uka. sjelden han setter seg ned, er som regel på grunn av andre ærender. Min far kommer ca. aldri. han bor på en annen kant av landet. Har vært på besøk et par ganger. Det er helt ok. Synes det er akkurat passe. ingenting av dette som plager meg på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Svigers bor i et annet land, så de ser vi for lite. Mine foreldre bor 3 mil unna og er her kanskje en gang mer mnd..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Bestefaren kommer en gang i uka og gjør alt han kan for å komme flere ganger også. Ganske irriterende og altfor mye etter min mening. Han er så asosial at han ser knapt andre enn oss, og det er etter eget valg. Og da har han omtrent bare værmeldinga på samtlige norske kanaler å snakke om, God Morgen Norge, og Hotel Cæsar å snakke om. Veldig lite interessant med andre ord! Når han er her så sitter han og gjør akkurat det samme som han gjør hjemme... Hvis sjansen byr seg så sitter han og glor på TV. Noen som vil bytte???
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 Svigerforeldrene mine ommer kanskje ca. 8-10 ganger i året. De bor ca. 1 time unna. Alt for sjelden syns jeg og ikke det vi var forespeilet da vi flyttet så nært de. Mine kommer ca. 2-4 ganger i året og de bor ca. 100 mil borte. Skulle gjerne hatt de her oftere, men forstår at det ikke blir oftere. Så vi har da stort sett aldri barnevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå