Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Det er jo ikke akkurat bare å ta seg en tur på senteret og finne noe som passer lenger Hadde ikke tenkt å bruke en formue på antrekket, men vil jo samtidig ha noe som er fint. Noen som har gode forslag til butikker eller funnet antrekket? Håper jo på strålende sol og litt varme i været. Og da hadde en kjole vært fint! Har nesten ikke kjøpt noe gravidklær for det er så vanskelig å finne noe fint som ikke koster så mye.. Men har jo litt tid igjen så har lyst til å ha på meg noe man føler seg fin og flott i. Har jo en struttende mage som må vises:) Send gjerne linker på det dere anbefaler )
swirly Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 jeg blir hjemme i joggis og koser meg med pølser og is med mannen jeg, tanken på å stå å se på tog i flere timer frister absolutt ikke, hvertfall ikke når jeg kan se det på tvn i tilegg. Har termin 30. mai, så vet vet jo ikke hva som plutselig kan skje, like greit å bli hjemme og kose meg her
Pinnus Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Har heller ikke kjøpt noe særlig gravid-klær. Fant meg en veldig fin kjole på Cubus som jeg bare kjøpte i en størrelse større enn vanlig. Selges veldig mye løse og ledige plagg nå, som passer veldig fint til gravidmage:) Ville forsøkt H&M, Cubus eller VM. Jeg har i alle fall funnet masse der som passer til mage!
2010 Mammaen Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Har termin den dagen, men regner ikke med han er ute enda da. Har i alle fall et mørkeblått dongeriskjørt i mammaversjon, som jeg skal ha på. Tenkte å kjøpe en rød, vid topp (har sett på Cubus) og over der har jeg en hvit cardigan. Blir rødt hvitt og blått - som jeg ikke er noen fan av - men i år er det ikke mye annet jeg kommer i. Gjør det enkelt og billig.
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 25. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2010 Så bra da:) Jeg må ta meg en tur i disse butikkene. Har forsøkt mammaseksjonen fra h&m, men der ble jeg skuffet gitt. Er en stund siden sist så kan jo hende det har kommet litt mer fristende plagg nå Håpe håpe!! Prøvde en kjole der i både str s og m men de passet jaggu ikke så da ga jeg opp..hehe. Dette året kommer det en hel gjeng på reker og hvitvin (eller mozell..hihi) hit så da nytter det ikke å gjemme seg i en joggis:) selv om det hadde vært supert..hehe. Neida, jeg liker å fikse meg og sånn, men det er så mye koseligere om man finner klær man føler seg fjong i:) Får prøve lykken denne uken..
Pixie Power Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Har ikke kjøpt noe særlig mammaklær hittil (29 uker), med unntak av en jeans (som jeg hater) og en kjole. Kjolen er jeg veldig fornøyd med. Kjøpte på nett, og tenkte det er min investering i å se litt fin ut i alle pynteanledninger gjennom svangerskapet :-) Kan også bruke den etterpå, og det er jo et pluss :-)
silkeføre Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Hvilken nettbutikk handlet du hos, Pixie Power??
♥REBECCA♥ Skrevet 25. april 2010 #8 Skrevet 25. april 2010 en søppelsekk tenker jeg hehe neida, må bli det som passer og ser greit ut uff blir en lang dag, har 3 barn en på 8 og en som blir 2 og en som blir 1,så det blir en lang dag med masse tråkking,.. men blir jo kos forde ut og se største mann i tog, og se han og di to små kose seg viktigste får meg er at dagen dems blir fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå