Gå til innhold

herregud.. har dere virkelig ingenting annet å syte for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

enn de staaaaaakkars hundene dere kvitter dere med? eller at den staaaaaakkars mannen deres ikke vil feire en teit bryllupsdag? SKAL SI DERE HAR DIGRE PROBLEMER I LIVET! Makan til patetiske kvinnfolk.. helt utrolig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et dritt og dø! Hvis du har så forpult store problemer med innleggene her, så er løsningen enkel - GI FAEN I Å LOGGE DEG PÅ DISSE SIDENE, DITT BRØDHUE!

For et patetisk kvinnfolk du er, tenk at du ikke har større problemer i livet ditt enn innleggene på disse sidene... helt utrolig!

Skrevet

Blir rett og slett kvalm av å lese hvor duste dere er, alle ihop! Skulle ha kopiert opp alle teite innlegg her og hengt opp på jobben! Da hadde værtfall dagen vært full av latter.... Mødrenes eget "liksomleksikon" ÅGUUUUD! KAN JEG HA RØD KJOLE I ET BRYLLUP?? :o:O:O OMG

Skrevet

Vel, for deg er de kanskje små, men for de det gjelder er det realiteten. Vi har alle våre ting, noen mer enn andre. Jeg kan vel si at jeg sikkert har "større" problemer enn de fleste her inne, men jeg er da såpass oppegående at jeg skjønner at de aller færreste har sånne ting å slite med, og det gir meg ingen grunn til å kalle de for patetiske. Det er deres hverdag.

Jeg synes du, HI, heller burde ta deg en tur ut i sola jeg (om du er så heldig å ha sol der du bor da, det er de nemlig ikke her :) )

Skrevet

Har masse sol her! Deler med glede for å kunne LYSE opp enkeltes hverdag,gjerne for å belyse _verdier_ istedetfor kjole/hunde/bleieutslett/manneproblemer som hverdagen til hver enkelt her inne angår..

Skrevet

Men istedet for å klage over hvor mye folk klager, vær heller glad for at de ikke har samme problemer som deg. (Skulle likt å visst hva det var, som får deg til å bli så sint over andres problemer).

Jeg er sjeleglad for at min hverdag er sjelden vare hos andre, for det unner jeg ingen.

Sånn, nå må du gå ut i sola, bort fra DiB og den ut i den virkelige verden :)

Skrevet

Har du problemer med at familiefolk har dyr? Høres nesten sånn ut.. Og det å kvitte seg med en hund eller katt er ikke så veldig enkelt rent følelsesmessig når det er barn som har kontakt med dyret. Er vel ikke så rart at noen henvender seg her for å få tips til hvordan de kan fortelle ting til ungene, og eventuellt hvordan de kan hjelpe ungene til å takle det?

Hvis dine barns følelser og sorger i så måte er "små bagateller" for deg, så bør du tenke deg om litt. Slike ting kan faktisk prege barn i lang tid.

Hvilke verdier har du å bekymre deg for da? kanskje du heller skal fortelle litt om dine problemer, slik at vi kanskje kan få en fornuftig og viktig debatt her siden du tydeligvis har bedre emner å komme med enn resten av DIB!

Skrevet

holder meg pent til å lese andres klageinnlegg. Vil jeg klage og fortelle dib mine problemer, velger jeg heller å ringe en venn. måtte bare få det skrevet ned,hva jeg mener. Så om folk ikke takler å gi bort dyra sine,så får de heller beholde dem da, eller gi faen i å skaffe dem, så slipper de å bli hjerteknust.

Skrevet

Jeg er på sett og vis enig med deg, av og til er folk opptatt av ting som virker bagatellmessige eller de lager store problemer av smårusk, men det er ikke opp til meg å bestemme for dem synes jeg. Den enkleste måten å forholde seg til det på, er vel å bare overse det man ikke er opptatt av.

Å klage over at noen klager er litt ufrivillig komisk synes jeg...

Skrevet

Det går faktisk an å utvikle allergi i _etterkant_ i tilfelle du ikke skjønte det, og det er faktisk fullt mulig få redusert tid til rådighet uten at en kunne visst noe om det før en skaffa hunden da. For å nevne noen gode grunner.

Men slike som deg mangler tydeligvis totalt empati for andre mennesker, og merkelig nok også barn, og det er skummelt å tenke på at en så kald person (ovenfor barns følelser) selv har barn.

Hvis du aldri gidder å være med i diskusjoner og bare lager kvalm, hva skal du innpå her for da? Var det du som var så råtten i kommentaren til hun som fant kjæledyret i veikanten også kanskje? Høres ut som om det kunne vært deg, for makan til stygg kommentar er det ikke ofte en ser! Kan umulig være 2 slike personer her inne...

Skrevet

Hvis det var hundeinnlegget som fikk deg til å se rødt, skjønner jeg ingenting. Klart man blir lei seg når man må omplassere hunden sin, men så flink hun var som skjønte at det var til hundens beste!

Jeg hadde blitt forferdelig lei meg om vi måtte omplassere vår hund, det hadde jeg blitt selv om vi har mange andre og større ting å bekymre oss over. Hva vet du egentlig om hva slags andre problemer folk har, hva vet du om det de ikke deler her inne?

Skrevet

jaja, whatever, tenker at en dag åpner vel dere også øynene for verden.. en verden utenom røde kjoler og hårete hunder. har ikke svart på noe innlegg om dyr i veikanten nei? forsåvidt synd det da.. håper de gravde den ned ett sted. ufrivvillig komisk nei? dette er høyst frivillig! ;D

Skrevet

Og kanskje du en dag skjønner at livet av og til dreier seg om røde kjoler og hårete hunder og! Livet er ikke alltid bare dritt, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...